بازدید 4616

مخالفت کمیسیون آموزش با طرح سهمیه ایثارگران

کد خبر: ۷۹۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 22 April 2018

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون گفت: پس از بررسی‌های لازم، نمایندگان کمیسیون به طرح مربوط به سهمیه کنکور ایثارگران رای ندادند.
سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در جلسه امروز میهمانانی از وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه درخصوص مطالبات فرهنگیان در کمیسیون حضور داشتند.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه میزان مطالبات فرهنگیان، میزان مبالغی که باید پرداخت شود، برنامه‌های لازم برای پرداخت این مطالبات بررسی شد.
میرزاده بیان داشت: مقرر گردید خزانه پیگیری بیشتری در این زمینه داشته باشد تا تخصیصاتی که از برنامه و بودجه داده می‌شود در خزانه سریعا پرداخت و مطالبات فرهنگیان تا جای ممکن در هفته معلم پرداخت شود.
سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: بخش دوم جلسه مربوط به بررسی طرح مربوط به سهمیه کنکور ایثارگران بود.
میرزاده یادآور شد: این موضوع به دفعات مورد بررسی قرار گرفته و طرح‌های بسیاری پیشنهاد شد اما نتوانست رای لازم را به دست آورد و مقرر شد سهمیه ها مانند گذشته باشد و در نهایت نیز این طرح به صحن علنی مجلس فرستاده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار