بازدید 1887

کلیات طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» تصویب شد

کد خبر: ۷۹۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 22 April 2018

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران با اشاره به اجرای طرح دانشگاه عاری از دخانیات گفت: با هدف ارتقای سلامت دانشگاهیان، کلیات طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» در دانشگاه تهران تصویب شد.

به گزارش مهر، حمید پیروی با اشاره به اجرای طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» گفت: با همکاری دانشجویان، استادان، کارکنان، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی نسبت به تشکیل شورای برنامه‌ریزی دانشگاه عاری از دخانیات اقدام شد. در حال تدوین و نهایی کردن خط مشی دو دانشگاه در زمینه حذف مصرف دخانیات در تمام فضاهای دانشگاهی هستیم.

وی با تاکید بر پیگیری جدی بحث دخانیات در دانشگاه تهران افزود: ایجاد هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی تهران باعث شده که یک مقدار سرعت کار کاهش پیدا کند ولی امیدواریم زمانی که به برنامه و خط و مشی نهایی رسیدیم، وضعیت خوبی را شاهد باشیم. در حوزه بهداشت و روان دانشجویان نیز بحث همیاران سلامت روان مطرح بوده و جلساتی برای توانمند ساختن همیاران سلامت دانشجویی خواهیم داشت.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران درباره میزان مصرف سیگار و قلیان بین دانشجویان این دانشگاه افزود: براساس آماری که وجود دارد، مصرف سیگار و قلیان در بین دانشجویان این دانشگاه بسیار پایین است و نسبت به خیلی از دانشگاه‌ها شرایط بهتری داریم. ولی همین آمار بسیار کم هم از نظر ما نگران کننده است و باید به این موضوع پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل