بازدید 5308

جشنواره‌ی بزرگ دیجی‌کالا به مناسبت روز زمین پاک

کد خبر: ۷۹۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 22 April 2018

امروز دوم اردی‌بهشت، برابر با ۲۲ آوریل برای ایجاد آگاهی در سطح جهان و همچنین قدردانی از الطاف زمین و منابع طبیعی آن توسط سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی زمین پاک شناخته شده و هر سال طی مراسمی خاص در سراسر جهان برگزار می‌شود. روز زمین پاک مناسبت سالانه‌ای است که برای افزایش آگاهی تمامی افراد و قدردانی از محیط زیست کره زمین ثبت شده است.

جشنواره‌ی بزرگ دیجی‌کالا به مناسبت روز زمین پاک


دیجی‌کالا تصمیم گرفته تا همزمان با روز جهانی زمین پاک، با فروش ویژه‌ی لوازم مرتبط با این روز در بزرگداشت آن سهیم باشد. دیجی‌کالا در تلاش است تا به خود و مشتریانش یادآوری کند که نباید سیاره خود را از یاد برد و در هر حال برای نگهداری از آن تلاش کرد.


تا ۶۰ درصد تخفیف کالاهای طبیعت‌گردی


دیجی‌کالا در تلاش است تا در بزرگداشت خانه‌ی همه‌ انسان‌ها سهمی داشته باشد و به همین مناسبت امروز جشنواره‌ی ویژه‌ای را برپا کرده ‌است. در روز بزرگداشت زمین پاک، گروه‌های مختلف کالایی از قبیل لوازم ورزشی، تجهیزات طبیعت‌گردی و لوازم باغبانی با تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان این فروشگاه اینترنتی عرضه شده‌اند. لوازمی که می‌توان با آن‌ها در راستای حفظ این سیاره‌ی کهن‌سال تلاش کرد. مشتریان دیجی‌کالا می‌توانند انواع دوچرخه، تجهیزات کمپین، کفش‌های ورزشی، لباس‌های ورزشی و انواع تجهیزات مربوط به ورزش‌های متنوع را با تخفیف تا ۶۰ درصد خریداری کنند.


ارسال رایگان به سراسر ایران


علاوه بر تخفیف ویژه‌ای که برای گروه‌های کالایی لوازم ورزشی، تجهیزات طبیعت‌گردی و لوازم باغبانی در نظر گرفته‌ شده است، تحویل خریدهای بالای ۵۰ هزار تومان که امروز در دیجی‌کالا ثبت می‌شوند در سرتاسر ایران رایگان است.


اگر شما هم تصمیم دارید تا برای پاک نگه داشتن زمین و استفاده‌ی بهینه از محیط زیست قدم بردارید، دیجی‌کالا در کنار شماست. گروه‌های کالایی متنوع با تخفیف‌های ویژه برای داشتن زمین بهتر در انتظار شما هستند. پس امروز چشم از دیجی‌کالا بر ندارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان