بازدید 5669
فوری:

تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاه سعودی/ ورود یک پهباد به قصر سلطنتی

گفته مي شود پادشاه عربستان در داخل يك بونكر به خارج از كاخ فراري داده شده است. از تعداد كشته شدگان و يا زخميها هنوز اطلاعي در دسترس نيست. برخي از احتمال كودتا در اين كشور خبر مي دهند.
کد خبر: ۷۹۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 21 April 2018

منابع خبری از تيراندازي در نزديكي كاخ پادشاه سعودي در رياض خبر می دهند.

به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گفته مي شود پادشاه عربستان در داخل يك بونكر به خارج از كاخ فراري داده شده است. از تعداد كشته شدگان و يا زخميها هنوز اطلاعي در دسترس نيست.

براساس برخی گزارش های تایید نشده، ملک سلمان به پناهگاهی امن در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی منتقل شده است.

تاکنون، گزارش‌های ضد و نقیضی درباره این حادثه منتشر شده است. برخی منابع نوشته‌اند پادشاه عربستان به یک پایگاه نظامی منتقل شده، منابع دیگری دلیل تیراندازی را ورود یک پهپاد به حریم قصر عنوان کرده‌اند و برخی از احتمال در جریان بودن کودتا صحبت می‌کنند. هنوز هیچ‌یک از این گزارش‌ها تایید نشده است.

در همین رابطه، اورشلیم پست نیز به نقل از منابع تأییدنشده از تیراندازی و انفجار در نزدیکی محل اقامت ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی در ریاض خبر داد.

براساس گزارش اورشلیم پست، برخی از منابع با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از صحنه درگیری در توییتر گفته‌اند که این تیراندازی بخشی از یک پروژه کودتا علیه ملک سلمان بوده و شاه سعودی نیز از محل اقامتش فراری داده شده است.

اورشلیم پست اعلام کرده که قادر به تأیید مستقل این خبرها نیست.

عوض الفیاض خبرنگار «ام بی سی» سعودی نوشت که یک پهباد اسباب بازی به منطقه ممنوعی و نزدیکی به ایست بازرسی نزدیک شده بود و ماموران مجبور به ساقط کردن آن بودند.

علی شهابی، مدیر بنیاد عربی در واشنگتن به نقل از منابعهود نوشت: تیراندازی در ریاض تایید شده اما موضوع جدی نیست و بزودی بیانیه ای در این خصوص انتشار پیدا می کند.

وال استریت جورنال به نقل از گزارشهای تائید نشده از سرنگونی یک پهپاد در اطراف کاخ پادشاهی ریاض خبر داده است.

علی الاحمد تحلیلگر عرب در واشنگتن: ممکن است گزارش ها در مورد پرواز یک پهباد بر فراز کاخ ملک سلمان درست باشد اما این نشان می دهد که حاکمان سعودی چه مقدار از وقوع یک کودتا در هراسند.

عمر خلیفه روزنامه نگار مصری نوشت: حامیان بن سلمان می گوید در ریاض خبری از درگیری نیست، اما ویدیوها همگی نشان از تیراندازی های شدیدی در پایتخت سعودی دارد.

خبر تکمیل می شود...

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان