بازدید 6257
بازتاب

واکنش تند شفر به تحمیل فرهادمجیدی: کادر من عالی است

کادر فنی من با کیفیت است و فوتبال را هم خوب می‌شناسد اگر شایعه‌ای منتشر شده مشکل من نیست شاید یک نفر در مورد کادرم حرف زده ... من احترام بیشتری نسبت به کادرم می‌خواهم. اگر کسی نمی‌داند احترام چیست آن را یاد بگیرد.
کد خبر: ۷۹۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 21 April 2018

شفر در مورد اینکه شایعه شده نام فرهاد مجیدی برای دستیاری در فصل آینده به او تحمیل شده است واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی آلمانی و کهنه کار استقلال در این باره گفت: طبق آماری که در یک سایت خارجی منتشر شده، استقلال با وجود ۲ بازی خانگی ۱۲۷ هزار تماشاگر داشت و در رده اول قرار گرفت، پرسپولیس با ۳ بازی در رده سوم است و یک تیم چینی هم در رده دوم است. ما با ۲ بازی خانگی پرطرفدارترین آسیا شناخته شدیم شاید اگر یک بازی خانگی دیگر داشتیم و مثلاً بازی با الهلال را در آزادی برگزار می‌کردیم در مجموع ۲۰۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد. چرا تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند؟ چون خوشحال هستند و از بازی‌های استقلال راضی هستند. کادرفنی و بازیکنان استقلال در ۸ ماه گذشته به سختی کار کرده‌اند. کادرفنی من بسیار با کیفیت و با انگیزه است. کادرفنی و من تلاش کردیم تا استقلال را به سطح اول فوتبال ایران برگردانیم.

شفر ادامه داد: وقتی در روزهای اول چنین چیزهایی را می‌گفتم شاید خیلی از خبرنگاران آن را باور نمی‌کردند اما این اتفاق افتاد که به خاطر حضور سانی، میگوئل، طاهری، اشکان نامداری و ساشا بوده است. اینها کادر من هستند و من احترام بیشتری نسبت به کادرم می‌خواهم. اگر کسی نمی‌داند احترام چیست آن را یاد بگیرد. هدف مان این است که استقلال را به جایگاه خوبی برسانیم. قبل از آمدن من استقلال در رده پایین جدول بود اما الان در رده بالای جدول قرار دارد، ما می‌خواهیم نه فقط تیم استقلال بلکه باشگاه استقلال یکی از بهترین باشگاه‌های آسیا شود.

سرمربی آلمانی که گویا از موضوع تحمیل فرهادمجیدی به او بسیار ناراحت شده است، اظهار داشت:کادر فنی من با کیفیت است و فوتبال را هم خوب می‌شناسد اگر شایعه‌ای منتشر شده مشکل من نیست شاید یک نفر در مورد کادرم حرف زده است اما ما استقلال را دوست داریم و کارمان هنوز تمام نشده است. ما ۲ بار قهرمان لیگ عربستان را شکست دادیم، در گروه سخت به عنوان صدرنشین صعود کردیم اگر یک بازی دیگر خانگی داشتیم شاید ۲۰۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد. این پتانسیلی است که باشگاه می‌تواند از آن درآمدزایی بیشتری کند مثل بایرن‌مونیخ، رئال مادرید، دورتموند، باشگاه پتانسیل خوبی را دارد، ما هم اهداف کلی‌مان را به باشگاه داده‌ایم این کار مثل زندگی خود من است و برایم خیلی مهم است. من باشگاه استقلال، تیمم و کشور ایران و مردم تهران را بسیار دوست دارم اما اگر یک فردی حرفی زده است این دیگر مربوط به من نیست، همه چیز دست باشگاه است و تاریخ قراردادم را هم باشگاه می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی