بازدید 3307

زمستان 5/1 ميليارد تومانی پرسپولیس

گفته می‌شد مرزبان کمک آن روزهای استیلی در استیل‌آذین به دلیل رابطه نزدیک با محسنی، در این دخالت‌ها نقش به‌سزايي دارد. در آن ایام شیث رضایی مدافع با تجربه اما پرحاشیه پرسپولیس کنار گذاشته شد که ظاهرا کار محسنی و مرزبان بود. این شایعه مسکوت ماند تا تغییرهاي مدیریتی به سراغ پرسپولیس آمد. تغییرهايي که به طرز عجیبی ترکیب تیم را هم تکان داد.
کد خبر: ۷۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۰۶:۵۳ 30 December 2009
زمستان، خرج زیادی روی دست پرسپولیس گذاشت. قرمزها که با ادعای حبیب کاشانی سرپرست باشگاه، حدود 8 میلیارد تومان هزینه فصل کرده بودند، ناگهان خرج‌های خود را افزایش دادند. با انجام تغییرهاي روی نیمکت پرسپولیس، حساب‌های باشگاه تا قران آخر خالی شد تا شاید بتوانند خوش‌بختی را با پول بخرند.

به نوشته خراسان؛ نتایج ضعیف این تیم زلاتکو کرانچار را از روی نیمکت پس زد تا حبیب کاشانی دست به یک بازی پرهزینه بزند. تغییرها روی نیمکت پرسپولیس خرج میلیاردی برای قرمزها به دنبال داشت؛ خرجی که فقط با تغییر یک نام آغاز شد و ساعاتی بعد، وسعت زیادی گرفت.

حذف زلاتکو کرانچار، با جدایی تمام کمک‌های پرسپولیس به جز حسین عبدی همراه بود. عابدزاده و ایکوویچ از کار برکنار شدند. محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس هم به دلایل نامعلومی که بی‌شک به ارتباطش با علی دایی مربوط می‌شود، کنار کشید. در واقع با یک تغییر، موجی از تغییرها نیمکت پرسپولیس را نشانه رفت تا این باشگاه هزینه گزافی برای یک تصمیم بپردازد.

قرمزها مجبورند نزدیک به 180 میلیون تومان به احمدرضا عابدزاده بپردازند، نزدیک به 200 میلیون تومان به ایکوویچ بدهند، 150 میلیون تومان به حساب خوردبین بریزند و در نهایت نزدیک به 500 میلیون تومان به زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم‌شان بپردازند. پرسپولیس در مجموع نزدیک به یک میلیارد و 30 میلیون تومان تنها به کسانی خواهد داد که دیگر سمتی در تیم ندارند و کنار گذاشته شده‌اند. رقمی که با پرداختی‌های تازه به صورت سرسام‌آوری افزایش خواهد یافت.

گفته می‌شود علی دایی برای نیم‌فصل 300 میلیون تومان خواهد گرفت. او برای یک فصل و نیم قرارداد یک میلیاردی با پرسپولیس بسته که البته هنوز با رکورد امیر قلعه‌نویی در سپاهان اختلاف فاحشی دارد. علاوه بر دایی، 2 کمک او به اضافه یک سرپرست جدید هم به تیم اضافه می‌شوند که خرج‌ها دوباره بالاتر می‌رود.

گفته می‌شود محمد‌علی یحیوی گلر سابق استقلال با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و روی نیمکت جای عابدزاده را خواهد گرفت. هنوز تکلیف کمک آخر مشخص نشده ولی گمانه‌زني‌‌ها از احتمال حضور محمد احمدزاده سرمربی برکنار شده ملوان، خبر می‌دهند. احمدزاده در صورت حضور، برای نیم‌فصل نزدیک به 100 میلیون تومان خواهد گرفت.

یحیوی هم بی‌شک کمتر از 75 میلیون تومان دریافت نخواهد کرد. سرپرست جدید باشگاه هم رقمی در همین حدود می‌گیرد که جمع زدن تمام این هزینه نشان می‌دهد پرسپولیس زمستانی پرخرج داشته؛ زمستانی یک و نیم میلیاردی و شاید هم کمی بیشتر. هنوز مشخص نیست باشگاه مقروض چطور می‌خواهد این هزینه‌های گزاف را بپردازد اما ظاهرا سازمان به حبیب کاشانی قول‌هایی داده است.

زلاتکو کرانچار به راحتی پذیرفت جای خود را به علی دایی بدهد و با لبخندی ملیحانه، این تیم را ترک کند. این رفتار نامتعارف از سوی مرد کروات بار دیگر شایعه‌هاي حرف‌شنوی عجیب او را قوت داد. در هفته‌های اول فصل، روزنامه‌ها از دخالت خشایار محسنی مدیرعامل باشگاه دی‌استراداي اسلواکی تیم سابق زلاتکو، در ترکیب پرسپولیس خبر دادند.

گفته می‌شد مرزبان کمک آن روزهای استیلی در استیل‌آذین به دلیل رابطه نزدیک با محسنی، در این دخالت‌ها نقش به‌سزايي دارد. در آن ایام شیث رضایی مدافع با تجربه اما پرحاشیه پرسپولیس کنار گذاشته شد که ظاهرا کار محسنی و مرزبان بود. این شایعه مسکوت ماند تا تغییرهاي مدیریتی به سراغ پرسپولیس آمد. تغییرهايي که به طرز عجیبی ترکیب تیم را هم تکان داد.

بازیکنی مانند جلال اکبری از ترکیب کنار رفت و شکوری در چپ به کار گرفته شد. بعد از داربی فاش شد که فردی از سازمان تربیت‌بدنی دستور خروج حسین بادامکی را از ترکیب داده و از این نوع اخبار در پرسپولیس زلاتکو زیاد شنیده می‌شد. پس خیلی طبیعی بود که مربی حرف‌شنو، به راحتی با‌حضور دایی کنار بیاید و با شرط پرداخت تمام پولش، ایران را ترک کند.

در‌حالی‌که اخبار از سفر دیروز او به کرواسی خبر می‌دهند، یکی از خبرگزاری‌ها از جلسه ویژه امروز زلاتکو و کاشانی درباره مسائل مالی خبر داد. در همین حین یک فرد آگاه در پرسپولیس اعلام کرد، این باشگاه متعهد شده تا پایان هفته مابقی پول زلاتکو را که 300 هزار دلار است پرداخت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار