بازدید 2817

بهبود یک‏باره مصدومیت علي‌حسيني!

زماني كه از مسابقات وزنه‌برداري جهاني كره‌جنوبي بازگشتم، سريعأ به پزشك مراجعه كردم تا آسيب‌ديدگيم را مداوا كنم. با اين كار تا به امروز مصدوميتم بهتر شده و خوشبختانه رو به بهبود است و اميدوارم بتوانم در هفته هفتم ليگ برتر براي تيم مناطق نفت‌خيز وزنه بزنم.
کد خبر: ۷۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۴ 30 December 2009
ملي پوش فوق سنگين وزنه‌برداري ايران گفت: در هفته هفتم ليگ برتر براي تيم مناطق نفت‌خيز جنوب وزنه خواهم زد.

سعيد علي‌حسيني در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با رو به بهبود بودن مصدوميتم، در هفته هفتم ليگ برتر وزنه‌برداري باشگاه‌هاي ايران شركت خواهم كرد تا براي تيم مناطق نفت‌خيز جنوب وزنه بزنم.

وي ادامه داد: با تحت نظر بودن پزشك، تمريناتم را از يك هفته پيش آغاز كرده‌ام و توانسته‌ام در حركت يكضرب 160 كيلوگرم و دوضرب 190 كيلوگرم را بالاي سر ببرم.

علي‌حسيني درباره وضعيت مصدوميتش گفت: زماني كه از مسابقات وزنه‌برداري جهاني كره‌جنوبي بازگشتم، سريعأ به پزشك مراجعه كردم تا آسيب‌ديدگيم را مداوا كنم. با اين كار تا به امروز مصدوميتم بهتر شده و خوشبختانه رو به بهبود است و اميدوارم بتوانم در هفته هفتم ليگ برتر براي تيم مناطق نفت‌خيز وزنه بزنم.

سعيد علي‌حسيني، وزنه‌بردار فوق سنگين ايران آبان ماه گذشته در مسابقات جهاني كره‌جنوبي شركت كرد، اما به دليل آسيب‌ديدگي كه در تمرينات براي وي پيش آمد از اين رقابت‌ها كناري گيري كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس