بازدید 6952

ترابی به استقلال می رود یا پرسپولیس؟

کد خبر: ۷۹۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 18 April 2018

وینگر جوان سایپا و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در دو فصل اخیر حالا سوژه فصل نقل وانتقالات برای استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی ترابی. مهاجم فوق العاده نارنجی پوشان همه چیز را به پایان فصل کشانده و البته گفته حتما طرفدار یکی از دو تیم قرمز و آبی است و به تیمی می رود که از بچگی دوستش داشته است. ترابی گفت: معتقدم هر فردی در ایران از بچگی طرفدار یکی از این دو تیم است، اینطور نیست که بگوییم ما طرفدار استقلال یا پرسپولیس نیستیم و از بچگی طرفدار تیم دیگری بودیم. اکنون نمی‌خواهم بگویم که طرفدار کدام تیم هستم اما قطعا اگر هر قرار باشد بین دو تیم سرخابی یک تیم را انتخاب کنم به تیمی خواهم رفت که از کودکی آرزویش را داشتم و با موفقیتش بزرگ و خوشحال شده‌ام.

وی درباره پیشنهادهای پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس طی این سال‌ها چندبار از من خواسته تا در این تیم حضور داشته باشم، برای من باعث افتخار است و از آنها تشکر می‌کنم. امسال با سال‌های گذشته شرایط فرق می‌کند و اکنون بحث سربازی‌ام هم مطرح است اما با همه این اوصاف دوست دارم بهترین تصمیم را بگیریم و در جایی باشم که پیشرفت کنم. اگر ببینم می‌توانم در تیم‌های ایران پیشرفت کنم قطعا برای صحبت کردن با باشگاه وارد مذاکره می‌شوم تا در ادامه فوتبالم در تیمی حضور پیدا کنم که پیشرفت کنم، باعث درجازدنم نباشد و کیفیت فوتبالی‌ام را بالاتر ببرم. ان‎شاءالله تصمیم خوبی بگیرم و در یک تیم خوب بازی کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر