بازدید 5736

نزول شدید ستاره استقلال بعدازمصدومیت

کد خبر: ۷۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 18 April 2018

تیام بازی برابر الهلال و گسترش فولاد را با آماری کاملا متفاوت با پیش از مصدومیت به پایان رساند.

به گزارش تابناک ورزشی ، تیام که بلافاصله بعد از حضور در تیم آبی‌پوش تهران آمار فوق‌العاده‌ای در خط حمله استقلال به جا گذاشت با مصدومیتی بدموقع روبه‌رو شد. حالا تیام برگشته اما هیچ نشانی از آن مهاجم توانای هفته‌های قبل ندارد. ۱۱۷ دقیقه بازی بعد از بازگشت بدون حتی یک شوت.

تیام در دیدار با گسترش فولاد از دقیقه ۶۲ وارد زمین شد تا استقلال بازی را با برد به پایان برساند اما حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزد. در بازی دیشب برابر الهلال هم تیام از ابتدا تک مهاجم استقلال بود و تا دقیقه ۸۹ هم فرصت داشت تا دوباره ناجی استقلال باشد. اما این بار هم تیام با وجود ۳ برابر شدن فرصت‌اش نتوانست شوتی به سمت دروازه الهلال بزند. همه اثر تیام در باکس دفاعی الهلال ثبت یک آفساید بود. تیام در دوئل‌ها ۱۲ بار شکست خورد و فقط ۵ نبرد را با برد پشت سر گذاشت. ۲ تکل و ۱ دفع توپ هم همه عملکرد دفاعی تیام در این بازی بود.

تیام پیش از مصدومیت به طور میانگین در هر بازی حداقل یک پاس کلیدی ثبت کرده و به گلزن اول استقلال تبدیل شده بود. تمرکز بالا و حضور جدی در باکس دفاعی حریفان از نکات بارز تیام پیش از مصدومیت بود اما حالا نگاهی به هیت‌مپ تیام در بازی با الهلال نشان می‌دهد مهاجم تازه از مصدومیت برگشته آّبی‌ها به طور مستمر در باکس دفاعی حریف حضور نداشته و به طور پراکنده در نقاط مختلفی از زمین دیده شد.

تاچ‌مپ تیام در این بازی هم نشان می‌دهد او فقط ۴ بار در طول ۸۹ دقیقه در باکس دفاعی الهلال صاحب توپ شده بود. به نظر می‌رسد تیام نیاز به زمان بیشتری دارد تا به سطح آمادگی پیش از مصدومیت برگردد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار