بازدید 37174

آيت‌الله دستغيب: حجت بر عاشورائيان تمام شد

کد خبر: ۷۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰ 29 December 2009
"تابناک": دفتر آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب بیانیه ایشان در مورد محکومیت هتک حرمت عاشورا را بدین شرح اعلام کرد:

باسمه تعالي
کل يوم عاشورا

عاشوراي سال 61 هجري نقاب از چهره شجره خبيثه اموي بر گرفت و توطئه دين براندازي آنان را خنثي نمود. عاشوراي امسال هم در عرصه تکرار تاريخ، صحنه تقابل حق و باطل گرديد و انگيزه‌هاي عناصر نفاق و آشوبگر را بر ملا ساخت.

اين گروه خائن به دين خدا و حقوق ملت با حرمت شکني در عاشوراي حسيني، بيگانگي خود را با اسلام و انسانيت ابراز داشتند و حجت بر تمامی عاشورائيان تمام گرديد.

بي ترديد شعار جمهوري ايراني، ضديت با اصل ولايت فقيه و انحراف از مسير امام و رهبري همگي خواسته‌ها و آموزه‌هاي دشمنان اسلام و ملت مسلمان ايران مي باشد.

اکنون بر عموم اقشار متعهد به اسلام به ويژه پيروان و دوستداران اهل بيت پيامبر (صلي الله عليه وآله) واجب است که مسير خود را از فتنه‌گران جدا سازند و به مقابله با نقشه‌هاي شوم استکباري و صهيونيستي آنها بپردازند.

بديهي است علماء اعلام، فضلاء و طلاب محترم حوزه‌هاي علميه که مرزداران مکتب اسلام هستند، مسئوليت خطيري در اين امتحان عظيم الهي به عهده دارند و بايستي با حفظ انسجام و وحدت رويه بر بصيرت و آگاهي آحاد ملت بيفزايند و توطئه بيگانگان جهت براندازي نظام جمهوري اسلامي را خنثي نمايند و بدانند که کمترين مسامحه در انجام اين تکليف الهي، ملامت و حسرت ابدي به دنبال خواهد داشت.

سيد علي اصغر دستغيب
7/10/88 برابر با 11 محرم الحرام 1431
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر