بازدید 1936
۱

انگلیس رکورددار طلاق در اروپا

کد خبر: ۷۹۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 17 April 2018

براساس تازه‌ترین اطلاعاتی که توسط جامعه آماری انگلیس منتشر شده است، این کشور رکورددار طلاق میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.

به گزارش فارس، براساس تازه‌ترین اطلاعاتی که توسط جامعه آماری انگلیس منتشر شده است، این کشور رکورددار طلاق میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.

نتیجه یک تحقیق و بررسی 500 صفحه‌ای درباره میزان و نرخ طلاق در کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که رتبه اول میزان طلاق در این قاره، از آن انگلیس است.

در انگلیس، تقریبا نرخ طلاق 9.8 درصد برای مردان در هر هزار مرد متاهل و 9.8 درصد برای زنان در هر هزار زن متاهل است؛ بر اساس آمار، حدود همین نرخ در فنلاند نیز صدق می‌کند.

نتایج نشان داده است، تعداد طلاق‌ها در اتحادیه اروپا رو به افزایش است و این در حالیست که آمار فساد و قتل نیز شدیدا رشد کرده است.

در انگلیس و ولز فقط در سال 2013، 114 هزار طلاق روی داده است؛ آمار طلاق در حالی رو به افزایش است که تعداد ازدواج‌ها بسیار کاهش یافته است؛ همچنین بر اساس آمار در سال 2011 برآورد شده که 42 درصد از همه ازدواج‌ها به طلاق ختم شده‌اند.

تحقیق از 200 موسسه حقوقی در انگلیس نشان می‌دهد، تقاضا برای طلاق به نسبت سال گذشته بیست و پنج درصد رشد داشته است و هنوز از هر پنج ازدواج تقریبا 3 مورد به طلاق می‌انجامد.

سایت رسمی آمارهای ملی انگلیس نوشته است: تنها 36 درصد از تقاضاهای طلاق توسط مردان داده می‌شود؛ 64 درصد از زنان انگلیسی خود گام اول را برای جدایی برمی‌دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینکه تازه داره میشه مثل آمار طلاق ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل