بازدید 1985
هاشم‌زاده:

اگر كشتي احترامم را بگيرد از دنياي قهرماني خداحافظي مي‌كنم

كسي چيزي در اين مورد به من نگفته و چند روز پيش كه براي ديدار با يزداني‌خرم به فدراسيون رفتم گرچه او حضور نداشت؛ اما با عارف ربطي و جعفر اوليا صحبت كردم و آنها حرفي از مورد انضباطي نزدند. دليل ممانعت فدراسيون از عقد قراردادم با گاز كرمانشاه نيز استفاده اين تيم از 2 ملي‌پوش عنوان شد.
کد خبر: ۷۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰ 29 December 2009
ملي‌پوش سنگين‌وزن اعزامي به مسابقات جهاني 2009 گفت: كشتي‌ مي‌گيرم كه عزت و احترام داشته باشم و اگر قرار باشد با كشتي‌ گرفتن آنها را از دست بدهم از دنياي قهرماني خداحافظي مي‌كنم.

مسعود هاشم‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص عدم دعوتش به اردوي تيم ملي اظهار داشت: نيازي به كشتي گرفتن ندارم. به مربيانم هم گفته‌ام كه تا حالا روي تشك مي‌رفتم كه عزت و احترام داشته باشم. اگر قرار باشد كشتي گرفتن عزت و احترام را از من بگيرد، آن را كنار مي‌گذارم.

وي افزود: شرايط طوري شده كه دلم نمي‌خواهد به اين شكل كشتي بگيرم. شايد صلاح بر اين باشد در مقطعي كه محبت دوستان نثارم مي‌شود، اطراف اين رشته نباشم.

اين كشتي‌گير اهل ميانه در مورد اينكه گفته مي‌شود مورد انضباطي دارد و به همين دليل نتوانسته با گاز كرمانشاه قرارداد ببندد، خاطرنشان ساخت: كسي چيزي در اين مورد به من نگفته و چند روز پيش كه براي ديدار با يزداني‌خرم به فدراسيون رفتم گرچه او حضور نداشت؛ اما با عارف ربطي و جعفر اوليا صحبت كردم و آنها حرفي از مورد انضباطي نزدند. دليل ممانعت فدراسيون از عقد قراردادم با گاز كرمانشاه نيز استفاده اين تيم از 2 ملي‌پوش عنوان شد.

هاشم‌زاده ادامه داد: بايد بي‌انضباطي كرده باشم كه مورد انضباطي داشته باشم و حتما بايد خودم نيز از اين مسئله باخبر باشم تا در جلسه كميته انضباطي حضور پيدا كنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان