بازدید 2256

گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور علی دایی روی نیمکت پرسپولیس

نهايي كه مرا مي‌شناسند مي‌دانند كه هيچ وقت به دنبال دليل آوردن و بهانه‌جويي نبوده و نيستم. تا پايان فصل درخصوص نتايجي كه با اين تيم كسب مي‌كنم بهانه‌جويي نكرده و پاسخگو خواهم بود.
کد خبر: ۷۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۲ 29 December 2009
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی حضور علی دایی به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک، در این گزارش آمده است:

درست در روز مقرر علي دايي در جلسه مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بعد از غیبتی 9 ماهه گفت که انگيزه كار در پرسپوليس باعث بازگشتش به فوتبال شده است.

او قول قهرمانی نداد، اما وعده داد که تلاش می کند سهمیه لیگ قهرمانان را برای پرسپولیس بدست آورد و البته مقام اول را غیر ممکن ندانست.

روز دوشنبه علی دایی پس از آن جانشین زلاتکو كرانچار شد که مربی قبلی نتوانست رضایت هواداران و مدیریت باشگاه را بدست آورد. به نظر می آید تغییر مربی آخرین حربه مدیران باشگاه برای خروج از وضعیت کنونی باشد.

علی دایی در جلسه مطبوعاتی امروز گفت: "کرانچار استاد من است و او را به عنوان يك مربي خيلي حرفه‌اي قبول دارم. هدف من از حضور در پرسپوليس خدمت به مردم و جوان‌هايي است كه اين تيم را دوست دارند. همان طور كه پيش از اين گفتم، نمي‌خواستم حالا حالاها به فوتبال برگردم اما پس از صحبت‌هايي كه با كاشاني داشتم به اين نتيجه رسيدم كه در اين تيم خدمت كنم."


دایی چقدر روی نیمکت پرسپولیس می ماند؟
"همان طور كه تاكيد كردم هدفم از حضور در پرسپوليس خدمت بوده لذا قرارداد يك و نيم ساله سفيدي را با باشگاه پرسپوليس امضا كردم و تمام اختيارات درباره درج مبلغ قرارداد را به مديريت باشگاه سپردم.

معتقدم هواداران پرسپوليس به اندازه كافي حوصله لازم را دارند و در طول 90 دقيقه مسابقه از تيم‌شان حمايت مي‌كنند. ضمن اين كه ما سعي مي‌كنيم نتايج لازم و درخور شان اين تيم و نيز خواسته هوادارانش بگيريم. مطمئنا ايجاد يك تعامل خوب بين من و خبرنگاران هم امكان‌پذير است."


مربی جدید چه برنامه ایی دارد؟
"بيشتر از 90 درصد از بازي‌هاي اين تيم را ديده‌ام. در برخي مسابقات مي‌توانست برنده باشد، اما مقداري كم‌شانس بود. همان طور كه گفتم قصد حضور در فوتبال را نداشتم، اما انگيزه كار در پرسپوليس پس از صحبت با كاشاني باعث شد كه چنين تصميمي بگيرم و خوشحالم جايگزين مربي‌اي چون كرانچار شدم. اين انگيزه مي‌تواند باعث شود حداكثر توانم را براي پيشرفت پرسپوليس بكار گيرم."


دایی چه قولی داد؟
"آنهايي كه مرا مي‌شناسند مي‌دانند كه هيچ وقت به دنبال دليل آوردن و بهانه‌جويي نبوده و نيستم. تا پايان فصل درخصوص نتايجي كه با اين تيم كسب مي‌كنم بهانه‌جويي نكرده و پاسخگو خواهم بود. زماني كه فوتبال بازي مي‌كردم و در هر تيمي كه كار كردم هميشه فوتبال تهاجمي را دوست داشتم و تيم‌هايم را به بازي رو به جلو تشويق مي‌كردم اما اكنون تيم‌ها بسيار به هم نزديك شده‌اند و حتي در ديدار با تيمي از انتهاي جدول هم لزوماً از پيش برنده نخواهيم بود. پرسپوليس در اين فصل فوتباليست‌هاي بزرگي در خط حمله دارد.

ضمن اينكه برخي از هافبك‌هاي اين تيم هم قابليت فوروارد را دارند. شايد بتوانيم تا آخر فصل مشكل گلزني پرسپوليس در خط حمله را حل كنيم.من قول قهرمانی نمی دهم. دوران دهه 60 دیگر تمام شده اما سعی می کنم یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان را بدست آورم و البته برای قهرمانی حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر