بازدید 2295

چراغ سبز کاپلو به دیوید بکام

شايعه پيوستن گوارديولا به منچستريونايتد براي من عجيب بود اما از برخي دوستان مطلع خود اخبار تاييد كننده‌اي در اين باره شنيده‌ام. اگر اين اتفاق رخ دهد و مورينيو راهي بارسلونا شود شايد گزينه بعدي من پس از رساندن انگليس به قهرماني در جام جهاني، اينترميلان باشد.
کد خبر: ۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۹ 29 December 2009
سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس گفـت: با توجه به بازي‌هاي اخير رئال مادريد مشخص است كه بارسلونا قوي‌تر از اين تيم نيست.

به گزارش فارس و به نقل از ماركا، فابيو كاپلو در نشست خبري روز گذشته تصريح كرد: بارسلونا به 6 جام بزرگ در سال 2009 دست يافت و اين چيز كمي نيست اما اگر واقع بين باشيم به خوبي روشن است كه بارسلونا قوي‌تر از رئال مادريد نيست و اين دو تيم در بازي‌هاي امسال رقابت بسيار سخت و ديدني براي قهرماني در لاليگا دارند.

وي ادامه داد: شايعه پيوستن گوارديولا به منچستريونايتد براي من عجيب بود اما از برخي دوستان مطلع خود اخبار تاييد كننده‌اي در اين باره شنيده‌ام. اگر اين اتفاق رخ دهد و مورينيو راهي بارسلونا شود شايد گزينه بعدي من پس از رساندن انگليس به قهرماني در جام جهاني، اينترميلان باشد.

روزنامه گازته‌دلواسپرت هم گزارش داد، کاپلو در خصوص بکام نیز گفته است: اگر بكام در پايان فصل در وضعيت آمادگي كامل بسر ببرد، بطور قطع او را همراه با تيم ملي به مسابقات جام جهاني خواهم برد.

اين مربي ايتاليايي كه در ابتداي سال 2008 مسئوليت تيم بريتانيايي را پذيرفت، افزود: براي من مهم خصوصيات منحصر بفرد او است كه با داشتن آمادگي قادر به انجامش شود. بنابراين به اين نكته كه چقدر سن دارد، توجهي ندارم.

وي ادامه داد: ديويد 34 سال سن دارد و اين در فوتبال سن خيلي بالايي نيست. ما مي بينيم بازيكنان زيادي مسن‌تر از او هستند و قابليت بالا نيز به بازي مي‌پردازند. وقتي او آماده باشد، براساس خصوصيات ذاتي، بازيكني خارق‌العاده و در خدمت تيم خواهد شد.

بكام كه پيش‌تر بازوبند كاپيتاني تيم كشورش را در اختيار داشت، سابقه حضور در منچستريونايتد انگليس و رئال مادريد اسپانيا را داشته است. وي با اين كه عضو تيم آمريكايي لوس‌آنجلس گالاكسي اينك بصورت موقت به ايتاليا آمده تا براي آ.ث ميلان بازي كند و با حضوري شايسته در اين تيم،‌بتواند مجوز حضور در رقابت‌هاي سال آينده آفريقاي‌جنوبي را كسب كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها