بازدید 8134
۱
سوژه

ردیابی خط خوردن 5بازیکن استقلال وپرسپولیس از لیست جام جهانی

کمرنگ شدن حضور نورافکن و کمال و حتی اکبر ایمانی هم نشان می دهد کی روش روی استفاده از امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی در آن پست به قطعیت رسیده و البته امثال روزبه چشمی و حاج صفی هم توان بازی در آن منطقه را دارند
کد خبر: ۷۹۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 15 April 2018

اگرچه کارلوس کی روش گفته دستش برای جام جهانی را اقلا تا نیمه اردیبهشت رو نمی کند اما هر بار و با دعوت از هر سری از بازیکنان به ریکاوری می توان بیشتر به ترکیب نهایی تیم ملی برای سفر به روسیه رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تمرینات ریکاوری تیم ملی در روزهای گذشته ، مدام احتمال تغییرات در ترکیب نهایی مسافران ایران برای روسیه را بیشتر می کند. درحالی که تیم ملی در چند پست مشکل دارد و کارلوس کی روش ترجیح می دهد برای ترکیب اش از بازیکنانی استفاده کنند که توانایی بازی در چند پست مختلف را با کیفیت بالاتر از نرمال داشته باشند ، حالا بخصوص در خط دفاعی و هافبک دفاعی، کی روش پس از چرخ زدن های گوناگون، در نهایت به همان ایده آل های ابتدایی خودش رسیده است. برای مثال دعوت از امید ابراهیمی و روزبه چشمی ، درحالی که مجید حسینی هم با استقلال به عربستان نرفته بود و می توانست در اردو باشد ، نشان می دهد مجید که دوره ای از تمرینات رهایی از آسیب دیدگی را زیر نظر پزشکی تیم ملی انجام نداده است ، در حقیقت شانسش برای ماندن در اردو را کمرنگ کرده است و کی روش نشان داده وقتی بازیکنی استانداردهای رایج برای بودن در مجموعه را رعایت نکند،از دایره خارج می شود. اینگونه مجید که بارها برای رده های سنی ایران بازی کرده و با استقلال هم بازی های چشمگیری در آسیا انجام داده بود ، شانس خود برای سفر به مسکو را کمرنگ کرده است.

ردیابی خط خوردن 4بازیکن استقلال وپرسپولیس از لیست جام جهانی

این اتفاقی است که برای محمد انصاری در پرسپولیس هم رخ داده است . او هم دوران درمانش را بیرون از تیم ملی گذرانده و حتی پرسپولیسی ها بخشی از این آسیب دیدگی او را به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی می دانستند. اگرچه کمبود زیاد بازیکن دو پسته برای تیم ملی شاید سبب شود در نهایت کی روش انصاری را جای سعید آقایی به جام جهانی ببرد که قابلیت بازی در دفاع چپ را هم در شرایط بحران برای تیم ملی داشته باشد. با این وجود ، او هم شانس اش را به حداقل رسانده است. کمرنگ شدن حضور نورافکن و کمال و حتی اکبر ایمانی هم نشان می دهد کی روش روی استفاده از امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی در آن پست به قطعیت رسیده و البته امثال روزبه چشمی و حاج صفی هم توان بازی در آن منطقه را دارند.

تازه قبل از این 4 نفر ، کی روش تکلیفش را درباره علی علیپور هم مشخص کرده بود و او خیلی در پلان جام جهانی روسیه قرار نداشت چون واقعا تیم ملی با ترافیک شدید مهاجمان بی نظیر روبرو است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تحلیل های آبکی ...بی خیال بابا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر