بازدید 4129

کدام یک از مدعیان کشتی تغییر وزن می دهند؟

کد خبر: ۷۹۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 15 April 2018

تغییر وزن کشتی گیران در رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی تنها با مجوز کادر فنی امکان پذیر است.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان به ترتیب روزهای 30 و 31 فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود و تماشای این رقابت ها برای عموم مردم رایگان خواهد بود. 

مسابقات انتخابی بین آزادکاران و فرنگی کاران مطرح و برتر مسابقات داخلی و بین المللی سال گذشته برگزار می شود. در این میان شایعاتی مبنی بر تغییر وزن برخی از مدعیان برای فرار از رویارویی با یکدیگر به گوش می رسد.مهمترین نکته هم درباره وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد است که با وجود حسن یزدانی مدعیان دیگر این وزن امید چندانی به پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی ندارند. علیرضا کریمی یکی از مطرح ترین کشتی گیران این وزن محسوب می شود که امیدوار است بعد از پایان محرومیت صاحب دوبنده تیم ملی شود؛ اما سد محکمی مثل حسن یزدانی برای او مشکل ساز خواهد شد.

در همین راستا بعید نیست برخی از مدعیان در اوزان مختلف برای اینکه به دوبنده تیم ملی برسند، دست به تغییر وزن بزنند.حالا از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده که طبق فرآیند انتخابی تیم های ملی هرگونه تغییر وزن کشتی گیران از اوزانی که مجاز به شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی در آن اوزان هستند، به اوزان دیگر در تمامی رده های سنی و در تمامی کشتی های آزاد، فرنگی و سنتی (بانوان و آقایان) صرفا با درخواست رسمی هیات کشتی استان ذیربط و مجوز کادر فنی و تائید نهایی مدیر تیم های ملی مربوطه ویا ناظر عالی ذیربط امکان پذیر می باشد.

بر این اساس در مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی نیز کلیه کشتی گیران برای تغییر اوزان باید طبق فرآیند انتخابی عمل نموده و در غیر اینصورت مجوز وزن کشی در وزن درخواستی به ایشان داده نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار