بازدید 2270

کرانچار: دایی شوک نیست!

ما متاسفانه به دلیل مشکلات مدیریتی کار را به خوبی شروع نکردیم و فکر می کنم انصاری فرد به خوبی برنامه ها را پیگیری نکرد. بازیکنان در ابتدای فصل مشکلات مالی و مشکلات دیگری داشتند که با حضور کاشانی اوضاع اصلاح شد. ما رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم و باز هم تکرار می کنم اگر ایشان از ابتدای فصل بودند نتایج بهتری کسب کردیم.
کد خبر: ۷۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹ 28 December 2009
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر حبیب کاشانی از ابتدای فصل مدیریت باشگاه را برعهده می گرفت قطعا نتایج بهتری کسب می کردیم.

به گزارش مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس با برگزاری چنین مراسم زیبایی نشان دادند که این تیم تا چه اندازه بزرگ است گفت: هیچ کس از برکناری خودش راضی نیست اما من پذیرفتم چرا که به این عقیده رسیدم اگر پرسپولیس با حضور مربی دیگری به موفقیت دست یابد خوشحال تر خواهم شد. به همین دلیل آماده ام با پای خودم تیم را ترک کنم.

وی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد افزود: با شور و اشتیاق خاصی پا به ایران گذاشتم و با میل زیاد مسئولیت تیم بزرگی مانند پرسپولیس را قبول کردم و سعی کردم با سر و سامان دادن به آن نتایجی را کسب کنیم که پرسپولیس شایسته و سزاوار آن بود البته می دانستم پرسپولیس را باید به سوی قهرمانی سوق داد ولی در این بین مشکلاتی پیش آمد که مانع از موفقیت آن شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مجبور بودم از مسابقات ابتدای فصل هم به عنوان بازی رسمی هم به عنوان بازی تدارکاتی استفاده کند اضافه کرد: روزی که به پرسپولیس آمدم 10 روز تا آغاز لیگ فرصت داشتیم. همان موقع نوساناتی زیاد ی داشتیم و مجبور می شدم دنبال راه حلی برای حل مشکلات تیم باشم زیرا در حدود 15بازیکن جدید به تیم وارد شده بودند که این در کنار مصدومیت و محرومیت نفرات باعث می شد در تیم تغییراتی را ایجاد کنم.

وی با بیان اینکه اگر کاشانی از روز اول می آمد ما به جایگاه شایسته تری دست می یافتیم افزود: امیدوارم با این تغییر شوک بیشتری به تیم وارد شود. البته دایی شوک نیست زیرا وی هر جایی که پا می گذاشت گام مثبتی برای پیشرفت آنها بر می داشت.

وی ادامه داد: در فوتبال هر گز نمی توان پیش بینی کرد تا چه مدتی به عنوان سرمربی در یک تیم حضور خواهی داشت. ما مربیان در سطح جهان وابسته به نتایج تیممان می توانیم به کار ادامه دهیم ولی برای من که 10 روز قبل از آغاز لیگ تیم را با 15 بازیکن جدید تحویل گرفتم کار سخت تر بود.

کرانچار ادامه داد: ما متاسفانه به دلیل مشکلات مدیریتی کار را به خوبی شروع نکردیم و فکر می کنم انصاری فرد به خوبی برنامه ها را پیگیری نکرد. بازیکنان در ابتدای فصل مشکلات مالی و مشکلات دیگری داشتند که با حضور کاشانی اوضاع اصلاح شد. ما رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم و باز هم تکرار می کنم اگر ایشان از ابتدای فصل بودند نتایج بهتری کسب کردیم.

وی در خصوص علی دایی گفت: ایشان فوتبالیستی فوق العاده استثنایی بودند و همچنین از زمانی که سرمربی شدند پیگیر کارش بودم. ایشان در سایپا و بعد تیم ملی نشان داده است به خوبی تیم ما را هدایت می کنم و شخصی صاحب کلاس است. مطمئنا ایشان با دانش شخصیتی که دارند می توانند پرسپولیس را به سرمنزل مقصود برسانند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با سرافرازی می روم زیرا در باشگاه بزرگ پرسپولیس با تمام انرژی برای موفقیت کار کردم شاید نتیجه دلخواه مدیران به دست نیامد اما نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشتیم ضمن اینکه بازیکنان برخی از عادات حرفه ای را پذیرفتند که مطمئنا در آینده می تواند برای پرسپولیس مفید باشد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حسن همکاری با کاشانی من نتیجه خوب تیم امروز لحظه کنار رفتنش فرا رسیده است تاکید کرد: این تصمیم مدیران و شخص سعیدلو یکی از مقامات عالیرتبه ورزش ایران بود که شاید از سوی هواداران هم روی ایشان فشارهای بسیاری بود که تصمیم گرفته شد من را برکنار کند. این مسائل را به خاطر منافع پرسپولیس و هواداران بود. مسئله ای که آن را پذیرفتم و هر دو طرف با تفاهم بالایی از یکدیگر جدا شدیم.

وی در پایان گفت: هرگز در کنار شما خبرنگاران احساس ناخوشایندی نداشتم ضمن اینکه من در دو باشگاه بزرگ کرواسی بازی می کردم که با آنها قهرمان شدم اما افتخار حضور در تیم پرسپولیس که 30 میلیون هوادار و سرباز دارد افتخار بزرگی بود که در دوران ورزشی نصیب من شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر