بازدید 2900

شیث رضایی: از دایی معذرت‌خواهي كردم، همه چیز تمام شد

من با دايي مشكلي ندارم. اگر يك مربي بخواهد اتفاقات گذشته را هميشه در ذهنش داشته باشد، دچار مشكل مي‌شود. در هر حال من با دايي هيچ مشكلي ندارم.
کد خبر: ۷۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۸ 28 December 2009
مدافع پرسپوليس گفت: اگر يك مربي بخواهد اتفاقات گذشته را هميشه در ذهنش داشته باشد، دچار مشكل مي‌شود.

شيث رضايي در گفت و گو با فارس در مورد انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: علي دايي فرد بزرگي در فوتبال است كه هيچ‌كس نمي‌تواند اين موضوع را انكار كند. او براي پرسپوليس زحمت زيادي كشيده و مي‌تواند به اين تيم خدمت كند.

وي در مورد مشكلش با سرمربي جديد پرسپوليس گفت: من با دايي مشكلي ندارم. اگر يك مربي بخواهد اتفاقات گذشته را هميشه در ذهنش داشته باشد، دچار مشكل مي‌شود. در هر حال من با دايي هيچ مشكلي ندارم.

رضايي افزود: دايي من را به تيم ملي دعوت كرد. پس از اتفاقي كه در ديدار با سايپا رخ داد، از وي معذرت خواهي كردم و حتي پس از قهرماني سايپا و حضور در تيم ملي نيز به او تبريك گفتم. اين نشان مي‌دهد مشكلي بين ما وجود ندارد و نبايد روي اين مسائل متمركز شد.

مدافع پرسپوليس با اشاره به اينكه با حضور دايي پرسپوليس دگرگون خواهد شد، تأكيد كرد: مهم اين است كه بازيكنان، كادر فني و مديريت يكدل هستند تا به مردم خدمت كنند.

وي در مورد كرانچار گفت: او مربي بدي نبود، اما نتايج آخرش كمي دور از انتظار هواداران پرسپوليس بود و به هيچ وجه در شأن پرسپوليس نبود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار