بازدید 3243

روسیه حکم به فیلتر تلگرام داد

دادگاه تاگانسکی شهر مسکو با پذیرش شکایت سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه، حکم به فیلتر تلگرام داد.
کد خبر: ۷۸۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 13 April 2018

دادگاه تاگانسکی شهر مسکو با پذیرش شکایت سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه، حکم به فیلتر تلگرام داد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری ریانووستی امروز جمعه با اعلام این خبر نوشت: در این جلسه که در آن ارائه شواهد کمتر از نیم ساعت به طول انجامید نمایندگان سرویس امنیتی اف، اس،ب اظهار داشتند که تلگرام با سرباز زدن از ارائه کلیدهای رمزنگاری اطلاعات به سرویس امنیتی کشور تهدیدی برای منافع دولت و مردم شده است و می تواند در دستان تروریست ها قرار گیرد.

نمایندگان حقوقی تلگرام با اعلام اینکه پاول دوروف بنیانگذار تلگرام آنها را از حضور در این جلسه منع کرده است، در جلسه دادگاه حاضر نشدند.

دوروف به نمایندگان خود گفته بود با حضور در این جلسه به رای دادگاه مشروعیت می بخشید.

پیش از صدور رای دادگاه، وکلای تلگرام به رسانه ها گفتند که از دادگاه درخواست کرده اند که رسیدگی به شکایت سازمان نظارت بر رسانه های روسیه برای فیلتر این شبکه اجتماعی را به تعویق بیندازد.

پیشتر سازمان نظارت بر رسانه های روسیه اعلام کرده بود بلافاصله پس از صدور رای دادگاه، این پیام رسان را فیلتر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری