بازدید 42804
با صدور بيانيه‌اي؛

سپاه تهران خواستار اشد مجازات شد

اكنون اين فتنه‌سازان، آنچنان به خواري و خفت افتاده‌اند كه چاره‌اي جز پناه بردن به رذالت و زشتي و پستي را ندارند، تا جايي كه اين پستي و خفت آنان را به اهانت به عاشورا و كربلا كشانده است.
کد خبر: ۷۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۶ 28 December 2009
سپاه محمد رسول‌الله(ص)تهران بزرگ در پي وقايع پيش آمده در روز عاشورا بيانيه‌اي صادر و حرمت‌شكني افرادي كه آنها را فتنه‌گران ناميد محكوم كرد.

به گزارش ايلنا در اين بيانيه آمده است:

ماه محرم، ماه شور و شعور و آگاهي است. ماه رسوا شدن ظلم و ظالم و جاودانگي و ماندگاري حق و حقيقت است.

ماه محرم، ماه پيروزي خون بر شمشير است. ملت عظيم‌الشان ايران اسلامي، انقلاب و نهضت الهي خويش را مرهون و مديون نهضت سرخ و شهادت سرافرازانه امام حسين(ع) و ياران وفادارش مي‌داند و همواره از بركات الهي عاشورا در همه مراحل پيشبرد اين انقلاب بزرگ اسلامي بهره‌ها برده است.

چراكه بنيانگذار كبير اين انقلاب، حضرت امام خميني(ره) و خلف صالح او، مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از پرورش يافتگان مكتب عاشورا و كربلا هستند و ملت ما بر پايه فرهنگ و تفكر عزت آفرين عاشورا، استكبار جهاني را در همه عرصه‌ها به ذلت و خفت كشانده است.

دشمنان اين ملت كه همواره از عاشورا و عاشوراييان سيلي خورده‌اند، هيچگاه تاب تحمل پيروي اين ملت از تفكر عاشورايي را نداشته‌اند و اين‌بار نيز در عاشوراي حسيني، اغتشاشگران و آشوب‌طلبان كوردل با زمينه‌سازي فتنه‌گران و سران فتنه، حرمت عاشورا و عاشورائيان را شكسته و ملت سوگوار و عزادار ايران اسلامي را شاهد جنون، جهالت و حماقت و رذالت خويش قرار دادند. در حقيقت اين آشوب‌طلبان و فتنه‌گردانان با شكستن حرمت روز عاشوراي حسيني، با دست و زبان رفتار خويش و در آشكارترين صورت اعتراف كردند كه تفكر عاشورايي و تبعيت ملت عاشورايي ايران اسلامي از ولايت مطلقه فقيه، دشمنان فتنه‌گر و آشوب‌طلب را به نهايت عجز و ناتواني و ذلت كشانده و اكنون اين فتنه‌سازان، آنچنان به خواري و خفت افتاده‌اند كه
چاره‌اي جز پناه بردن به رذالت و زشتي و پستي را ندارند، تا جايي كه اين پستي و خفت آنان را به اهانت به عاشورا و كربلا كشانده است.

فرماندهان، مديران و بسيجيان سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، ضمن محكوميت شديد اين توهين هولناك، اين اهانت سهمگين به عاشورا و تفكر و فرهنگ عاشورايي را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و نايب بر حقش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي ”مدظله‌العالي” تسليت عرض كرده و از مسوولين قضايي كشور اشد مجازات را براي مسببان اين حرمت‌شكني آشكار خواستارند.

سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ، ضمن تجديد بيعت با فرماندهي معظم كل قوا مقام معظم رهبري ”مدظله‌العالي”، اقشار مختلف جامعه خصوصا نخبگان، خواص، دانشجويان، فرهنگيان، اصناف و... را بر محكوم نمودن اين حرمت‌شكني دردناك فرا مي‌خواند. و سخن آخر، سخن اعجازگونه حسين بن علي(ع) است كه اين بار يزيديان فتنه‌گر زمان را مخاطب خود كرده است كه ”اگر دين نداريد لااقل در دنياي خود آزاده باشيد.”
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر