بازدید 19258

نقص فنی موتور ایرباس در آسمان اهواز

هواپیمایی ایرباس متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی که بامداد امروز از فرودگاه اهواز به مقصد تهران پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز با نقص فنی موتور شماره یک هواپیما روبه‌رو شد و به فرودگاه اهواز بازگشت.
کد خبر: ۷۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۳ 28 December 2009
موتور هواپیمای مسافربری A320 متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی که دقایقی پس از پرواز از فرودگاه اهواز از کار افتاده و دچار نقص فنی شده بود، با مهارت خلبان، توانست با یک موتور به سلامت در فرودگاه اهواز به زمین بنشیند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، هواپیمایی ایرباس متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی که بامداد امروز از فرودگاه اهواز به مقصد تهران پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز با نقص فنی موتور شماره یک هواپیما روبه‌رو شد و به فرودگاه اهواز بازگشت.

جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با تأیید این خبر به خبرنگار ما گفت: یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی، مسیر اهواز ـ تهران به شماره پرواز 430 بوده که در ساعت 27 دقیقه بامداد از فرودگاه اهواز بلند شده و در 47 دقیقه بامداد به این فرودگاه بازگشته است.

وی افزود: این هواپیما از نوع ایرباس بوده و 140 مسافر داشته است که مسافران این هواپیما با اختصاص یک هواپیمای جایگزین، ساعت 4 بامداد از اهواز به تهران منتقل شده‌اند.

گفتنی است، هواپیمای جایگزین از نوع ایرباس A300 بوده که به صورت اختصاصی از تهران به اهواز فرستاده شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
من تو این پرواز بودم. باورتون نمی شه چه شرایطی وحشتناکی توی هواپیما بود. یه موتور یه لحظه آتیش گرفت و خاموش شد و هواپیما با سختی و سرعت کم به زمین نشست و تا آخر باند رفت تا تونست وایسه. حتی خدمه هم از ترس نمی تونستن تکون بخورن.
این اتفاق توی چند سال گذشته خیلی رخ داده و داره روز بروز بیشتر می شه.
هواپیما ها کاملا فرسوده و از رده خارج هستند و قطعات یدکیشون هم گیر نمیاد ولی دولت اعلام میکنه که تحریم هیچ تاثیری نداره و ولی اینو نمیگه که چطور جون مردم در خطر قرار گرفته به خاطر همین تشدید تحریم ها.
الحمدالله که هواپیماها سلم اند...............
واقعأ جالب است برای چهل نفر یک ایرباس 300 نفری اختصاص میدهند و جایگزین هم یک ایرباس 300 نفری دیگر. بعد میگن هواپیمائی زیان ده است و میلیاردها زیان دارد. ای خدا مردیم از این همه مدیریت هزینه ؟؟؟
این خبر واقعیت ندارده.
مگر ایرباس هم خراب میشه؟؟
ایرباس که توپولف نیست!!
اینقدر نقص فنی هواپیما رو ننویسید از بس می نویسسید ترسیدیم جرات نداریم سوار شیم کارمونم جوریه لازم هر ماه 2 بار رفت و برگشت به تهران داشته باشیم.خدا رو خوش نمیاد همش یاد اینجا بیفتیم و بترسیم
-قطعنامه های سازمان ملل کاغذ پاره ای بیش نیست ! و قابل توجه پدر راه ایران که یکبار دیگر خدا حافظ جان عده ای از ملت بود در زمان تصدی افراد بی مسولیت و غیر متخصص .
ایمیل یا هو و جی میل هم دچار نقص فنی شده ...؟ بابا یکی به این مخابرات بگه ایمیل را چرا بستید؟
خدا را صد هزار مرتبه شکر که به خیر گذشت.
وقتي كه آقاي دكتر ح. ب. وزير محترم راه و ترابري كه تنها 3 روز در هفته در محل كار خود حضور مي يابد و الباقي را در دانشگاه علم و صنعت ايران و دانشگاه چابهار مشغول به تدريس است، وضعيت حمل و نقل هوايي بهتر از اين نمي شود.
پس چرا فاميل ما هنوز نيومده
پس چرا فاميل ما هنوز نيومده
فک کنم 40 نفر اسپشیال بودند نه آدم معمولی!!!1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل