بازدید 5392

تلاش برای ایجاد دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی دین

کد خبر: ۷۸۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 11 April 2018

اولین همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری 4 و 5 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شریف و 6 اردیبهشت در مرکز همایش‌های غدیر شهر قم برگزار خواهد شد.

به گزارش آنا، نشست شورای سیاستگذاری اولین همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید پارسانیا، در محل دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دکتر حمیدرضا آیت اللهی، دبیر علمی این همایش، گفت: با تعامل و همفکری مراکز علمی و پژوهشی 12 محور و 18 چالش در حوزه روابط و مناسبات دین، فرهنگ و فناوری احصا شد و فراخوان مقاله با همکاری دانشگاه باقرالعلوم (ع)، شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برگزارکنندگان این همایش صورت گرفت.

وی افزود: تا کنون حدود 40 نشست در زمینه محورهای همایش و به منظور هماهنگی میان دستگاه‌ها صورت گرفته که در این جلسات بخش‌های مختلف براساس محورهای مختلف همایش تدوین شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: در مجموع 310 مقاله فارسی و 20 مقاله انگلیسی دریافت شده که از میان مقالات فارسی 163 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.

آیت‌اللهی تصریح کرد: در این نشست قرار شد تا حدود 100 مقاله برای سخنرانی در بخش‌های مختلف آماده شود و مابقی مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر در همایش ارائه شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد تا پس از همایش رایزنی‌های لازم جهت ایجاد دبیرخانه دائمی کنفرانس صورت گیرد.

به گفته آیت‌اللهی اولین همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری 4 و 5 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شریف و 6 اردیبهشت در مرکز همایش‌های غدیر شهر قم برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر