بازدید 2207

آمار جشنواره قرآن و عترت

کد خبر: ۷۸۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 11 April 2018

طبق آمار ارائه شده از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت تاکنون ۳۷ هزار و ۴۲۷ نفر رشته در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش آنا، از آغاز ثبت‌نام بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تاکنون ۳۷ هزار و ۴۲۷ نفر رشته در این رویداد بزرگ قرآنی ثبت نام کرده‌اند که از میان شش بخش آوایی، معارف قرآنی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری در جشنواره قرآن وعترت، بیشترین استقبال و ثبت‌نام مربوط به بخش معارف قرآنی است. ۲۱ هزار و ۳۸۴ نفر از دانشگاهیان تاکنون در بخش معارف قرآنی ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، بعد از بخش معارف قرآنی که بیشترین ثبت‌نام کنندگان را تا کنون به خود اختصاص داده است، بخش آوایی با ۶ هزار و ۹۶۳ ثبت‌نام کننده و بخش هنری با ۵ هزار و ۱۸۷ ثبت‌نام کننده به ترتیب پرطرفدارترین بخش‌های این دوره از جشنواره هستند.

در بخش پژوهشی این دوره تاکنون یک‌هزار و ۹۳۰ نفر و در بخش ادبی یک هزار و ۵۶۳ نفر ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و کمترین میزان ثبت نام این دوره از جشنواره مربوط به بخش فناوری با ۴۰۰ نفر شرکت کننده است.

از ابتدای مرحله ثبت‌نام این دوره از جشنواره تاکنون، دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، کرمانشاه و سبزوار به ترتیب بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که ثبت‌نام آن آغاز شده است، در بخش دانشگاهی از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز می‌شود. همچنین مرحله نهایی این جشنواره تابستان امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، با شروع ثبت نام برای حضور در این جشنواره وارد فاز اجرایی خود شده است. قبل از شروع ثبت نام، آیین نامه این دوره از جشنواره در نیمه اول دی ماه به تمامی واحد‌های دانشگاهی وزارت بهداشت ابلاغ شد تا با جشنواره دوره بیست و سوم بیش از پیش آشنا شوند.

بر اساس آنچه که در آیین نامه دوره بیست و سوم دانشگاهیان وزارت بهداشت آمده است، در دوره بیست و سوم در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان این وزارتخانه است که از بین آن‌ها اساتید و دانشجویان برگزیده به جشنواره ملی در سال ۹۷ راه خواهند یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی