بازدید 2028
دبير فدراسيون قايقراني:

صورت‌مان را با سيلي سرخ نگه می‌داريم

كاروان قايقراني در بازي‌هاي آسيايي يك پنجم تا يك ششم كاروان اعزامي ايران را تشكيل مي‌دهند. اما اين بدان معنا نيست كه ورزشكاران را بدون هيچ بررسي اعزام كنند. در واقع ورزشكاران قايقراني بايد در كنكوري كه براي آنها گذاشته‌ايم پذيرفته شوند و حدنصاب را كسب كنند تا به بازي‌هاي آسيايي اعزام شوند. هر ورزشكاري كه خوب باشد اعزام مي‌شود و هركس كه ركورد لازم را نگرفت باز هم تمرين كند.
کد خبر: ۷۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۰۲:۲۸ 28 December 2009
دبير فدراسيون قايقراني از تشكيل ستادي ويژه در اين فدراسيون براي بازي‌هاي آسيايي گوآنگ‌جو خبر داد.

حسن تيمور‌تاش در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: يك‌ماه و نيم است كه در فدراسيون ما ستادي براي بازي‌هاي آسيايي 2010 گوآنگجو تشكيل شده كه اين ستاد وظيفه دارد كارها را براي اجراي هرچه بهتر تا زمان بازي‌ها بررسي و راهكارها را ارائه كند. دستور‌العمل‌هاي لازم تهيه شده و طبق آن برنامه‌ها را پيگيري و اجرا مي‌كنيم.

وي افزود: برنامه‌هاي بازي‌هاي گوآنگ‌جو را از سايت بازي‌ها گرفته و ترجمه كرديم و مي‌دانيم كه تا شروع اين بازي‌ها بايد چه برنامه‌هايي داشته باشيم. مسوولان كميته‌هاي مختلف فدراسيون هم در ستاد منصوب شدند. دبير اين ستاد خودم هستم و شرح وظايف، آيين‌نامه‌ها و به‌طور كلي هرآنچه كه افراد بايد در اين رابطه بدانند در اختيار آنها قرار گرفته است.

دبير فدراسيون قايقراني از تعيين حدنصابي براي اعزام ورزشكاران به بازي‌هاي آسياي 2010 خبر داد و گفت: كاروان قايقراني در بازي‌هاي آسيايي يك پنجم تا يك ششم كاروان اعزامي ايران را تشكيل مي‌دهند. اما اين بدان معنا نيست كه ورزشكاران را بدون هيچ بررسي اعزام كنند. در واقع ورزشكاران قايقراني بايد در كنكوري كه براي آنها گذاشته‌ايم پذيرفته شوند و حدنصاب را كسب كنند تا به بازي‌هاي آسيايي اعزام شوند. هر ورزشكاري كه خوب باشد اعزام مي‌شود و هركس كه ركورد لازم را نگرفت باز هم تمرين كند.

وي ادامه داد: قايقرانان ايران در بازي‌هاي آسيايي در دو رشته‌ي رويينگ و كاياك شانس زيادي براي كسب مدال دارند، اما صادقانه بگويم در ديگر رشته‌ها بعيد مي‌دانم ملي‌پوشان ما مدال بگيرند هرچند نااميد نيستيم. رشته‌هاي بادباني و درا گون بوت هم در اولويت‌هاي بعدي ما براي كسب مدال قرار دارد.

دبير فدراسيون قايقراني روند آماده‌سازي تيم‌هاي اين فدراسيون براي بازي‌هاي آسيايي را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: رشته‌ كاياك منظم‌ترين رشته‌اي است كه در فدراسيون تمرين‌هايش را انجام مي‌دهد. آنها به‌صورت مداوم در تمرينات حضور دارند. رشته‌هاي رويينگ، بادباني، اسلالوم و درا گون بوت در رده‌هاي بعدي تمرينات منظم هستند.

وي با تاييد تلويحي اين‌كه فدراسيون براي آماده‌سازي تيم‌ها دچار مشكل مالي است گفت: طبيعتا فدراسيون قايقراني هم مشكل مالي دارد، ولي اين به اين معني نيست كه سازمان تربيت‌بدني اگر در شرايطي به ما اعتبارات لازم را ندهد كارها تعطيل شود. تمام تلاش فدراسيون اين است كه كارها روي زمين نماند. ما صورتمان را با سيلي سرخ مي‌كنيم و هرآنچه كه ورزشكارانمان نياز داشته باشند تهيه مي‌كنيم. حتي اگر لازم باشد از خودمان هزينه كنيم هيچ‌وقت نمي‌گذاريم كه كمبود اعتبارات آزارمان داده و باعث روي‌زمين ماندن كارها شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان