بازدید 8242
رئیس‌جمهور در سالروز ملی فناوری هسته‌ای؛

بعضی فکر می‌کنند، حرکت هسته‌ای کند شده/ قدرت نظامی، اقتصادی و فرهنگی را همزمان می‌خواهیم/ بعد برجام، وارد تجارت هسته‌ای شدیم/ برای همه مشکلات برنامه و راه‌حل داریم

روحانی با اشاره به اهمیت دیپلماسی در زمینه احقاق حقوق ملت گفت: دیپلماسی حق ما را تثبیت می‌کند. دیپلماسی نشان می‌دهد، ملت ایران تنها در دفاع مقدس نیست که می‌تواند از حق خود دفاع کند، بلکه می‌تواند با بزرگترین قدرت‌های جهان از لحاظ حقوقی و سیاسی حرف بزند، حق ملت ایران را تثبیت کند و به توافقی برسد که بتواند باری از دوش ملت ایران بردارد.
کد خبر: ۷۸۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 09 April 2018

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در مسیر کسب فناوری علمی به راه خود ادامه خواهد داد، به آمار دستاوردهای ارزنده کشور در حوزه فناوری هسته ای اشاره کرد و خطاب به ملت ایران اظهار داشت: پیام روشن دستاوردهای هسته ای، چرخش سریع تر و دقیق تر صنعت هسته ای در دولت یازدهم و دوازدهم است.

به گزارش «تابناک»؛ روز دوشنبه حجت الاسلام حسن روحانی، در مراسم دوازدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای، با تبریک این روز ملی مبارک به همه ملت ایران و به ویژه دانشمندان کشور و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای گفت: شهدای هسته ای، جان خود را برای افتخار ملی فدا کردند؛ بنابراین، از همه کسانی که در دوره ها و دولت های مختلف برای توسعه فناوری هسته ای گام برداشتند، تقدیر می کنیم.

بعضی فکر می‌کنند حرکت هسته‌ای ما کند شده است/ قدرت نظامی، اقتصادی و فرهنگی را همزمان می‌خواهیم/ بعد برجام، وارد تجارت مواد هسته‌ای شدیم

رئیس جمهور با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند ما تسلیم و تابع باشیم، گفت: برخی که شاید در میان آنها دشمنان هم باشند، می‌خواهند ما از منافع خود چشم‌پوشی کنیم، اما ما هیچ‌وقت به فکر رضایت و خشنودی بدخواهان و دیگران نبوده و نیستیم.

روحانی افزود: برای ما، اول رضایت خداوند و بعد از آن خشنودی ملت ایران اهمیت دارد و برای همه ملت‌های جهان، آرزوی خوشبختی داشته و به آنها کمک می‌کنیم، کما اینکه دنیا شاهد بود، که برای کمک به ملت‌ها در برابر تروریسم ایستادیم و پشت تروریسم و آنهایی که این تروریست ها را پرورش داده و می‌خواستند از این گروه‌های تروریستی در راستای منافع خودشان در منطقه بهره‌برداری کنند، شکستیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه معلوم است دشمنان از ما ناراضی هستند و اگر مشکلی در جامعه ما به وجود آید آن را بزرگ جلوه می‌دهند و تصور می‌کنند، ما برای حل مشکلات‌مان راه‌حل نداریم، گفت: ما برای حل همه مشکلات دیروز، امروز و مشکلات احتمالی در آینده راه‌حل و برنامه‌ریزی داریم و همه باید بدانند که هر مشکلی در کشور ما به وجود بیاید، ملت ما از آن مشکل بزرگ‌تر و خدای قادر ما توان و قدرت‌اش بی‌نهایت است.

روحانی با تأکید بر اینکه اتکای ما به خدا بوده و به ملت یکپارچه و متحد خود اطمینان داریم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بدخواهان و دشمنان ملت ایران می‌خواستند این طور در دنیا جلوه کنند که ایران به دنبال اهداف غیرقانونی و نامشروع بوده و حرف و عمل ملت ایران و مسئولان با هم فاصله دارد و می‌خواستند در قطعنامه‌های نابحق خود، این کشور و ملت را سال‌ها زندانی کرده و با تحریم‌های غلط و غیرانسانی ملت ما را در فشار نگه دارند.

رئیس جمهور ادامه داد: آنها تصور می‌کردند اگر یک سوی میز مذاکره شش قدرت جهانی باشد، ما توان آن را نداریم که منطق خود را به کرسی بنشانیم و آنها می‌توانند تحریم‌های خود را ادامه دهند.

روحانی با بیان اینکه دانشمندان بزرگ و جوانان ایثارگر و فداکار در مراکز علمی و تحقیقاتی دستاوردهای بزرگی به دست آوردند، گفت: امروز در دو سال گذشته از برجام بیش از 130 دستاورد مهم در حوزه هسته‌ای داریم.

رئیس جمهور افزود: برجام حرکت را کند نمی‌کند، بلکه ما توانستیم به واسطه برجام از امکان همکاری با دیگران نیز استفاده کنیم و امروز در بسیاری از پروژه‌ها با برخی کشورهای اروپایی، روسیه و چین، همکاری‌های خوبی داریم.

روحانی با اشاره به اینکه مراکز جدیدی در سایت فردو به بهره‌برداری خواهد رسید و مسیر تحقیقات با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد، تصریح کرد: برای نخستین بار پس از برجام، ایران در تجارت هسته‌ای قرار گرفت و حدود 400 تن کیک زرد را از خارج وارد کردیم و مقداری از مواد غنی شده را فروختیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در همکاری هسته‌ای با دیگر کشورها، مسیر جدیدی را آغاز کرده‌ایم، گفت: امروز گام‌های اولیه برای ساخت رآکتورهای هسته‌ای در بوشهر برداشته شده و ادامه خواهد یافت.

روحانی با تأکید بر اینکه در مسیر فناوری خود کوتاه نیامده و نمی‌آییم، افزود: ملت ایران بدانند، ‌جوانان غیور کشور برای دستیابی به دستاوردهای علمی و فناوری خود، حتی یک لحظه درنگ نمی‌کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه برای تحقیق و فناوری از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم اما آماده تعامل و همکاری با همگان هستیم، اظهار داشت: مبنای این دولت از ابتدا، تعامل سازنده با جهان بود.

روحانی با تقدیر از همه کسانی که در سال‌های طولانی گذشته در عرصه صنعت هسته ای کشور تلاش کرده اند، گفت: ما برای پیشرفت در علوم مختلف نیاز به فناوری هسته‌ای داریم، چرا که فناوری هسته‌ای جزو علوم پیشران است و در عین حالی که به دنبال پیشرفت خود هستیم، تعامل سازنده با جهان را در دستور کار خواهیم داشت.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز ما در افکار عمومی جهان دستاورد جدیدی را به دست آوردیم و آن این است که به دنیا ثابت کردیم به عهدمان وفاداریم. ما ملتی هستیم که دین و فرهنگ‌مان به ما آموخته اگر با کسی توافقی کردیم، هرگز آغازگر نقض آن نخواهیم بود.

روحانی گفت: در دو سال گذشته از توافق برجام، تحریک‌های بسیاری صورت گرفت که برجام را به دست خودمان خراب کنند، اما این از سادگی آنها بود و نمی‌دانستند ملت ایران هشیارتر و بیدارتر از این حرف‌هاست.

رئیس جمهور خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: اگر می‌خواهید نقض عهد کنید، باید بهای آن را هم خودتان بپردازید.

روحانی با اشاره به اینکه 15 ماه است که رئیس جمهور جدید آمریکا که ادعاهای فراوانی دارد و فراز و نشیب‌های زیادی در سخنان و عملش دیده می‌شود، در حال تلاش است که برجام را نقض کند، افزود: تازه پس از گذشت پانزده ماه می‌گویند که فهمیده‌ایم این توافق به نفع ما نیست؛ البته این ادعای آنها دقیق و درست نیست، چون از ابتدا به دنبال نفع دو طرف و برد ـ برد بوده‌ایم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ساختمان برجام به قدری مستحکم بوده که در این پانزده ماه با انواع فشارهایی که با درجه‌های مختلف بر آن وارد شده، این ساختمان مقاومت کرده و این از نکات مهمی است که ملت ما و نمایندگان ملت در مذاکرات با قدرت‌های جهان همواره مد نظر داشته‌اند.

روحانی با اشاره به اینکه دشمنان میلیاردها دلار پول خرج کردند که ساختمان برجام را خراب کنند و در این راستا توئیت‌های فراوانی کردند، افزود: تا به امروز نتوانستند به این هدف خود برسند و اگر روزی بتوانند به برجام لطمه بزنند، ما در افکار عمومی جهان به عنوان ملتی پیروز که به عهدش وفادار است، شناخته شده‌ایم و اگر آنها عقب‌نشینی کنند، نشان می‌دهند که به پیمان وفادار نبوده و آبروی خود را در صحنه جهانی لکه‌دار کرده‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در همه حالت برای برجام فکر کرده و برنامه‌ریزی داریم و در صورت لطمه خوردن به آن برای فناوری و زندگی مردم، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، گفت: برجام باشد یا نباشد، برجام با آمریکا و یا بدون آمریکا، ما برای هر شرایطی آماده ایم و برنامه داریم. آنها فکر می‌کنند با تبلیغات خود، ملت ایران از استقلال، آزادی و حاکمیت ملی خود پشیمان می‌شود، اما این ملت، هرگز از مسیر انقلاب و راه حق دست بر نخواهد داشت.

روحانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز آغازگر نقض پیمان نیست، اما دشمنان این ملت حتماً بدانند که از این کار پشیمان خواهند شد و می‌بینند که در کمتر از یک هفته آثار و نتایج آن متجلی خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته در رابطه با تحقیقات در راستای پیشران‌های هسته‌ای دستوری صادر کردم و امروز اولین دستاورد آن را شاهد بودیم، افزود: راه ما مشخص است. ما به فکر تهدید هیچ‌کس نبوده و نیستیم و قدرت ما حتی قدرت نظامی‌مان برای تجاوز به هیچ کشوری نیست.

روحانی با بیان اینکه روابط ایران با همسایگان خود دوستانه خواهد بود، گفت: آن کسانی که سخنان نادرست می‌زنند، خواهند فهمید که این سخنان به نفع آنان نیست، چرا که ملت ایران، چهل سال است حکومت‌های مختلف را در آمریکا دیده و این دولت هم یکی از آنهاست.

رئیس جمهور خطاب به برخی از کشورهایی که دل به شعارها و تبلیغات آمریکا داده‌اند، گفت: به قدرت‌های اینچنینی تکیه نکنید و به ملت خود و ملت‌های منطقه تکیه کنید.

روحانی با بیان اینکه ما ملت بزرگی هستیم و همواره روی پای خودمان ایستاده ایم، گفت: سلاح و موشک ما برای دفاع از کشور است و برای دفاع از کشور هر نوع سلاحی لازم باشد، می‌سازیم تا در این منطقه ناامن، امنیت خود را حفظ کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه سلاح ایران، علیه همسایگان خود و برای تجاوز به کشورها نیست، اظهار داشت: ما می‌خواهیم همه ملت‌ها در منطقه در کنار هم قرار داشته باشند و مشکلات را حل و فصل کنند.

روحانی با اشاره به اینکه مسیر ملت ایران در چهارچوب مصلحت و امنیت ملی کشور، تعریف و ترسیم شده است، گفت: مطمئناً در آینده دستاوردهای هسته‌ای ما بیشتر، جایگاه ملت ایران در افکار عمومی جهان بالاتر و ملت ایران در مسیر پیشرفت گام‌های استوارتری برخواهد داشت.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران، قطعاً از مشکلات عبور خواهد کرد، گفت: تلاش مستمر جوانان اندیشمند و عالم ما در راستای تحقق منافع ملی و پیشرفت کشور است و مفهوم پیشرفت فناوری و توسعه آن چیزی است که ملت ایران آن را ادامه خواهد داد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گزارشی از دستاوردهای هسته ای کشور ارائه کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸۳
شوخی میکنید اقای ریس جمهور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم به شما رای دادم
پاسخ ها
بهروزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
کاپیتان روحانی فرمان را از دست «آشنا»یان سیاسیکار بگیر بده دست کمک خلبانهای متخصص کار!! والا سقوط همه مون حتمیه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
آخرین قیمتهادر تاریخ20 فروردین 97:
دلار آمریکا 6000
پوند 8500
دلارکانادا 5000
سکه 2000000
محمدتبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
یکی از راه حل ها همین دلار است که روز به روز بالا می رود وای بحال بقیه راه حل ها!!!!!!!!!!!!!!
(((بتواند بار را بر دوش ملت ایران کم کند)))
کدوم بار؟؟؟؟؟ همه رو برداشتین که!! آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کردین که.......!!!!!!
مردم الان نون میخوان.... نه حرکت هسته ای.... اون پیشکشتون!!
پول ملی در سراشیب سقوط وارد شده و قرار نیست همیشه 100 تومن 100 تومن ارزشش رو از دست بده اگر این روند ادامه داشته باشه به زودی روزهایی فرا میرسه که هر روز دلار 1000 تومن گرونتر از روز قبل میشه.
نرخ برابری دلار و ریال جزو اقتداررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر نیست؟؟؟!!!
چه سرعتی هم که ما داریم!!!!! البته به قهقرررررررررررررااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
فرا قهقرااااا
این همه پیشرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
پس کو نتایجش؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
منظورشون پیشرفت نزولی بود
نمودار رو سرو ته بگیرین درست میشه
درباره دلار صحبتی نفرمودن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
ایشان اصلاً رئیس جمهور ایران هستند؟ چون ظاهراً هیچ اطلاعی از وضع مردم ندارند .
میتونن باز بیان تو استادیوم و مجامع حضور مردمی صحبت بفرمایند؟؟!
خداییش صد رحمت به سنگ پای..........!
تو همه چیز پیشرفت رو به جلو داشتیم..... همه چیز !
سکوت کنین فقط ....
آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کردید که......!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
:))))اووووون چنان
فکر نمیکردم حالا حالاها روشون بشه بیان بیرون.... ولی اومدن!
کدوم دستاورد

دلار رو رسوندین 7000
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
این دولت کلی دست آورد واسه ژن خوبا داشته
کاملا درست میفرمان
پس نتایج تمام این پیشرفتهای عظیم ! اینطور قیمت دلار رو لجام گسیخته کرده؟؟!! میشه لطف کنید دست بردارید از پیشرفت که یک نفسی بکشیم؟؟!
شما ثبات قیمت ارز را فراهم کن باقی فدای سرت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
یعنی وعده دلار ۱۰۰۰ و حداکثر۲۰۰۰ را بی خیال بشیم و به دلار ۵۰۰۰ تن بدیم؟؟؟ چی فدای سرش؟؟؟؟
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
40 ساله مملکت با وعده داره اداره میشه از مجانی شدن آب و برق تا 100 و 200 تومنی شدن دلار.تابناک جان سانسور کن حتما دارم فحش میدم انگار
ما را به تو امید و خیری نیست.... پس لطف بفرما.....
دلار 6000 تومانی نتیجه تجرات هسته ای ایرانه. خخخخخخخخخخخخخخخخخ
به چیزهای پیش پا افتاده !!!!! نظیر وضعیت دلار و اقتصاد، اشاره ای نفرمودن؟؟!!
به ايشان بايد گفت لطفا دهان مبارك را بسته نگه دار. تو ارزش مملكت را به نصف رساندى آنهم در يك ماه
وقتی این مسئولین رو میبینم به خودم میبالم از داشتن چنین دولتمردان کار آمدی!!!!!
نتایج این شکوفایی های عظیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چی بوده؟؟؟!!!!
نمیدونستم هر کشوری که اینهمهههههههههههههههه پیشرفت کنه ، یییییهو وضعیت اقتصاد و ارزش نابود میشه....!!! خوب شد فهمیدیم!!
سواره از درد پیاده بیخبره و سیر!!!!!!!! از درد گرسنه!!
من نمیدونم با این وضعیت دلار که بنگاه های اقتصادی که مصرف کننده انرژی هستن در حال نابودین این انرزی هسته ای چه کاربردی داره؟؟؟؟...پیشرفت باید جامع باشه...
آقای ریس جمهور!
حالتان خوبه؟
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
اگه امکان داره تاکید میکنم اگه انکان داره اول خوشنودی ملت رو در نظر بگیرین دا
ما نخواهیم شما حرکت کنید کلا ، چیکار باید بکنیم؟
ایشون اصلا خوشش نمی آد از مسائل کوچک و بی اهمیتی مثل بازار ارز، اقتصاد و سفره مردم و ... صحبت کنه!! کسر شان داره براشون!!
جناب رئیس جمهور
آن روزی که بی اساس انتقاد میکردی بهتر نبود کمک کنی تا مشکلات حل شود؟؟؟
بجاي اين گنده گويي ها"ما برای تمام مشکلات دیروز، امروز و احتمالاً فردای خود راه‌حل داریم." لازم نگرده مشكلات گذشته و آينده را حل كني.همين مشكل امروز روند افزايش دلار را حل كني خيلي كار كرده اي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
امیدوارم راه حلهای دیگشون مثل راه حل اقتصادیشون نباشه....
آقای روحانی به نظر من پست ریاست جمهوری رو رها کنه و به همین شغل مورد علاقه اش که بسیار پرزحمت و خطیر هم هست، سخنرانی، بپردازه. هر چند سخنران خوبی هم نیست.
شما نماینده ایران نیستید و اگر به فکر پیشرفت بودید صنعت هوا فضا را تعطیل نمیکردید به خاطر غربی ها بازار و اقتصاد که پیش کش
البته باز هم مقصر دولتهای قبل هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روحانی تبدیل به احمدی نژادی دگر شده است
اقای ریس جمهور ازاینکه به شما رای دادم شرمنده هستم
جناب روحانی شما که درسال 92 عضوشورای امنیت ملی بودی وچند برابر بازنشستگان وکارمندان باحقوق دومیلیون تومانی حقوق میگرفتی گفتی قدرت خرید کارمندان آنقدرضعیف شده که درمدت ده روز حقوق تمام میشود پس ازگذشت 5سال باوجود رفع تحریمها وآزادشدن 150میلیارددلار ازاموال بلوکه شده وبالارفتن قیمت جهانی نفت از زیر45دلار به بالای 70دلار چه اقدامی برای بهبود بخشیدن به قدرت خرید کارمندان وبازنشستگان انجام داده ای بعنوان کارشناس بازنشسته با30سال سابقه خدمت صادقانه بادریافت ناعادلانه دومیلیون تومان نسبت به دریافتی مقامات وکسیکه دودوره به شما رای داده اعلام میکنم در هیچ دوره ای در این چهل سال حتی دردوره احمدی نژاد هم اینقدر بخاطر مشکلات معیشتی شرمنده خانواده نشدهخ بودم از کدام قدرت اقتصادی صحبت میکنید نکند کل ایران بادرآمد هنگفت خودتالن ومقامات میسنجید
الان مظنه سنگ پا چند است؟
عیب ومشکل بزرگ روحانی بااکثریت ملت ایران ورای دهندگان این است که ایشان تصورمیکنند ملت هم چون ایشان مقامات بادریافتیهای آنچنانی وچندبراب بازنشستگان در بهبود اقتصادی هستند غافل ازآنکه درهیچ دوره ای اینقدردرفشاراقتصادی کمرشکن نبودند
به تو رای دادم اما پشیمان نیستم چون توکه هیچ هیچ کس دیگر نمیتواند برای این ملت کار بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
خداییش اینو راست گفتی ، از ماست که بر ماست
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
یا اینکه لیاقت این ملت در حد احمدی نژادها و روحانی ها هستن؟
روحانی واقعا برایت متاسفم ـ ـ ـ ـ ـ
با چه رویی امروز تونستی بیایی بیرون.....‌‌‌
بیشتر از هرچیز قدرت زنده ماندن و زندگی کردن میخواهیم
برای همه شکلات راه حل دارند؟ راه حل مشکل ارز را بفرمایند ما هم استفاده کنيم.
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
لبخند
آقای روحانی واقعا صمیمانه سپاسگزاریم که برای هر شرایطی برنامه دارین
فقط یک سوال
بازم خیالمون راحت باشه دیگه؟!!
بعضی فکر می کنند!!!! بعضی خوشحال می شوند!!! بعضی ناراحت می شوند!!!! بعضی نان تحریم می خورند!!!! بعضی نمی گزارند!!!! بعضی آب در آسیاب دشمن می ریزند !!!! و هزاران بعضی دیگر....
بلاخره نفهمیدیم این بعضی ها چه کسانی هستند . اما نکته قابل توجه اینه که این بعضی ها با این همه کارشکنی ، همه صاحب قدرت هستند .
یکی نیست بگه این بعضی ها ، با این همه دشمنی با مردم ایران چطور و به دستور کی سر کار هستند ؟
روحانی چون دغدغه اصلی خودش بالاتبردن قدرت خریدش راکه درسال 92 اعتراف نمود بهبود بخشیده تصورمیکند اکثریت ملت هم چون خودش بادریافتی آنچنانی در نازونعمت هستند غافل ازآنکه وضعیت اقتصادی 80درصد کارمندان وبازنشستگان وخیمتراز5سال گذشته شده
باید به آقای روحانی گفت : آنکس که نداند که نداند که نداند در جهل مرکب بماند ابد الدهر
مردم آگاهان آقا روحانی
جهان شمارو داره میبینه دست بکشید از این همه....
همه چیز داشتیم جز پیشرفت...
یادمه تو مناظرات تلویزیونی گفتی چرخ مردم باید بچرخد نه چرخ هسته ای الان دلار 6000 تومان شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
اقا 10 تومان هم بره ولی نه با شوک و یک روزه
حتما برای این کارهای که انجام دادین برنامه داشتین .چون با این سرعتی که داریم بدبخت میشیم مگه میشه بی برنامه بود.
آقای روحانی
شما آنقدر سر در گم شده اید که برای ناهار خودتان نمی تونید برنامه داشته باشید چه برسه به مشکلات کشور .
دروغ دیگر بس است . مردم هرگز فریب شما را نخواهند خورد . مردم به کل نظام بی اعتماد شده اند . بیست روز پیش گفتید که قیمت دلار پایین خواهد آمد . پارسال همین موقع دلار 3600 تومن بود . امروز 6000 تومن شده است . ارزش پول ایران در یک سال نصف شده . شما دیگر هیچ کاری نمی توانید بکنید . هیچ کار .
سکه شد 2000000 تومن . نمی دونم چه جوری می خواهید سکه های پیش فروش کرده را بدهید .
اقای رئیس جمهور به داد ما مردم ضعیف برس
بیکاری رو ریشه کن کن
تو این وضعیت بیکاری دلار هم گرون شد
خدامی داند ازرای دادن به شما،اصلاحات وحتی انقلاب کردن هم پشیمان شده ایم خسته شدیم اینقدردراین40سال حرف وشعارشنیدیم نان نداریم بچه هایمان بیکارند و...بس کنید این همه وعده نسیه را ،غلط کردیم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
قدرت نظامی را نمیدانیم البته در حرف چرا قوی هستیم اما قدرت اقتصادی و فرهنگی کاملا مشهود است .
شما یکیش رو درست کنید مابقی پیشکش.
عیبی نداره حماقت که شاخ و دم نداره. امت همیشه در صحنه، وعده دیدار ما سه سال دیگه پای صندوق های رای. حماسه سازی با شما، عشق و حالش با مسئولین
نقی....! الکی میگه...نقییییییییییییییییییییییییییییییییییی
باز هم خوبه این یکی لا اقل مشکلات رو انکار نمیکنه
کلا ی مشت بعضی های فرازمینی دور رییس جمهور رو گرفتن که هیچکس نمیدونه این بعضی ها کیا هستن؟
توی کل سخنرانی های ایشون همیشه این بعضی ها ترجیح بند کلام ایشونه
حیلت رها کن عاشقا.........
ﻣﺸﺖ ﺧﻴﺮاﻟﻠﻬﻲ ﺩﺭ ﺭﻭﺳﺘﺎﻱ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺗﻔﻨﮓ ﻓﻜﺴﺘﻨﻲ و ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﻓﺸﻨﮓ ﻫﻢ ﺩاﺷﺖ. ﺗﻨﻬﺎ ﻛﺴﻲ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺗﻔﻨﮓ ﺩاﺷﺖ. ﺷﺒﻲ ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﻲ ﮔﻠﻪ اﻱ ﮔﺮﮒ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺑﻪ ﺭﻭﺳﺘﺎ ﺣﻤﻠﻪ ﻭﺭ ﺷﺪﻧﺪ و ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺮاﺳﻴﻤﻪ ﻧﺰﺩ ﻣﺸﺖ ﺧﻴﺮاﻟﻠﻪ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ ﺗﻔﻨﮕﺶ ﮔﺮﮔﻬﺎ ﺭا ﻓﺮاﺭﻱ ﺩﻫﺪ. اﻟﺒﺘﻪ ﺟﻮاﺏ ﻣﺸﺖ ﺧﻴﺮاﻟﻠﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ. ''ﻓﺸﻨﮕﻬﺎﻳﻢ ﺭا ﻧﮕﻪ ﺩاﺷﺘﻪ اﻡ ﺑﺮاﻱ ﺭﻭﺯ ﻣﺒﺎﺩا"!!
ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﻫﻢ ﻇﺎﻫﺮا ﺑﺮاﻱ ﻫﻤﻪ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺭاﻩ ﺣﻞ ﺩاﺭﺩ ﻣﻨﺘﻬﺎ ﮔﺬاﺷﺘﻪ ﺑﺮاﻱ ﺭﻭﺯ ﻣﺒﺎﺩا!!
جالبه که مشکل را در روحانی می بینیم. آیا اگر بجای روحانی ، رئیس مجلس یا قوه قضائیه یا فرمانده سپاه یا دبیر شورای نگهبان یا ..... و هر کس دیگه ایی بود غیر از این حرف ها می زد . مشکل جای دیگر است . چهل سال است که کشور در حال جنگ است . در کشور جنگ زده هم صحبت از حل مشکل بی معنی است.ببینید در سخنرانی ها غیر از کلمه دشمن کلمه دیگری وجود دارد.
روحاني: (((برای همه مشکلات برنامه و راه‌حل داریم))))

هاهاهاهاهاهاها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر