بازدید 15982

چگونه بیمه شخص ثالث و بدنه قسطی بخریم؟

کد خبر: ۷۸۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 08 April 2018

بیمه شخص ثالث چیست؟

بیمه شخص ثالث از مهم ترین و پر طرفدار ترین رشته های بیمه در کشور است و مطمئنا مهم ترین دلیل برای این محبوبیت اجباری بودن آن است. این بیمه مربوط به خسارات شخص ثالثی می شود که از حادثه خسارت دیده است.

در یک حادثه مقصر حادثه شخص اول محسوب می شود شرکت بیمه شخص دوم و زیان دیده این حادثه شخص ثالث یا سوم می باشد بیمه شخص ثالث کمک می کند تا همواره قادر به پرداخت خسارات زیان دیده حادثه باشیم.

قیمت بیمه شخص ثالث | قیمت بیمه بدنه

قیمت این بیمه نامه عوامل مختلفی دارد اما مهم ترین آن تعرفه های وتخفیفاتی است که بیمه مرکزی آنها را تصویب کرده شرکت های بیمه قادر به تغییر آن نیستند بنابراین تغییرات زیاد در قیمت های این بیمه نامه در شرکت های مختلف امکان پذیر نخواهد بود اما گاهی شرکت های بیمه از تخفیفات گروهی خود برای خدمت رسانی بهتر استفاده کرده و سود خود را کاهش می دهند.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان نیز به دلیل فروش بسیار زیاد بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه و همکاری با شرکت های بزرگ مانند هواپیمایی ماهان برای کاربران خود تخفیف بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ویژه ای را در نظر گرفته است شما می توانید این بیمه نامه را با شماره گیری 41752800 خریداری نمایید و آن را همراه با هدایای ویژه در بسته بندی ویژه دریافت نمایید.

بیمه بدنه اما در بیمه ماهان 80% تخفیف دارد و کاربران می توانند این بیمه را با هدایا و تخفیفات ویژه خریداری کنند.

ارزانترین بیمه شخص ثالث و بدنه

در بیمه ماهان ما همواره بر این تاکید داریم که ارزانتر خریدن بیمه شخص ثالث و بدنه به منظور پوشش های کمتر و خدمات کمتر می باشد اما اگر کاربران بیمه ماهان نیاز به ارزانترین بیمه شخص ثالث کشور دارند بیمه ماهان با تضمین بهترین قیمت آنها را بیمه می کند.

خرید بیمه شخص ثالث و بدنه قسط با 80% تخفیف فقط با شماره گیری 41752800

بیمه شخص ثالث قسطی | بیمه بدنه قسطی

به دلیل اجباری بودن این بیمه ها همواره بحث هایی مبنی بر پرداخت آن مطرح است و همواره کاربران بسیاری خواهان خرید این بیمه نامه به صورت قسطی می باشند برای خرید اقساط بیمه شخص ثالث نیز می توانید با شماره 41752800 تماس بگیرید و آن را با شرایط ویژه خریداری نمایید.

بیمه ماهان را در اینستاگرام @bimemahan

بیمه ماهان در تلگرام @bimemahanair

بیمه ماهان را دنبال کنید و هر دو هفته یک کد تخفیف از استارتآپ های معروف و مشهور دریافت نمایید

بهترین بیمه شخص ثالث

صنعت بیمه به عنوان یکی از پویا ترین صنعت های کشور در سال اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است و با رشد 21 درصدی مواجه شده است اما دلیل این همه اقبال عمومی به بیمه چیست ؟

دلیل این پرسش را می توان در حوادث اخیر کشور یافت آنجایی که زلزله و پلاسکو و سانچی یکی پس از دیگری رخ دادند و حادثه نمود بیشتری در جامعه پیدا کرد البته لازم بذکر است که این حوادث همواره در حال رخ دادن در کل جهان هستند اما چیزی که آنها را پررنگ تر نشان می دهد ظهور شبکه های اجتماعی و گسترده شدن مطبوعات هستند.

حال افراد زیادی از این ماجرا ها درس گرفتند و به دنبال مهیا کردن بیمه نامه ای جامع برای خود می باشند.

بیمه شخص ثالث را شرکت های بسیاری ارائه می دهند که از میان آنها می توان به بیمه شخص ثالث بیمه سامان، بیمه رازی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه سینا، بیمه ملت، بیمه ما، بیمه حافظ، بیمه ایران معین، بیمه معلم، بیمه میهن، بیمه نوین، بیمه کوثر، بیمه آرمان، بیمه تعاون، بیمه سرمد، بیمه پارسیان، بیمه دی، بیمه دانا، بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه کارآفرین،بیمه البرز و بیمه تجارت نو اشاره کرد
در میان این شرکت ها انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث بسیار مشکل خواهد بود.

اما میان این بازار بزرگ و پر رونق بیمه همواره این سوال مطرح است.

بهترین بیمه کشور چیست ؟

جواب این سوال را می توان در همان مطبوعات و شبکه های اجتماعی جستجو کرد اما چیزی که نظر همگان را به خود جلب می کند اینست که در میان شرکت های بیمه از جنبه ی عمومی تفاوت چندانی وجود ندارد که شرکتی را متفاوت و خاص کند.

اما در بحث های فنی همواره تفاوت های فاحشی وجود دارد که نیاز به برسی آنها توسط کارشناسان خبره ی بیمه ای است.

اینجا هست که وجود اپلیکیشن و وبسایت هایی همچون فروشگاه انلاین بیمه ماهان نقشی اساسی ایفا می کنند و برای خرید بهتر بیمه ضروری هستند.

در وبسایت و اپلیکیشن بیمه ماهان همواره می توانید کلیه شرکت های بیمه را مقایسه کنید و از مشاوره های تخصصی و رایگان  بیش از 40 کارشناس تخصصی بیمه بهره ببرید  و بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنید.

در بیمه قیمت ها همواره نزدیک به هم هستند و قیمت پایین تر در بیشتر اوقات به منزله ی خدمات کمتر است با فروشگاه آنلاین بیمه ماهان می توانید این خدمات را با یک دیگر مقایسه کنید و با توجه به نیازتان بیمه نامه خود را خریداری کنید.

اما این تنها یکی از مزایای فروشگاه آنلاین بیمه ماهان است.

در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان کلیه بیمه نامه ها تا 80% تخفیف دارند و قیمت خرید آنلاین بیمه همواره پایین تر از خرید حضوری آن است.

تخفیفات فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به شرح زیر است :

بیمه مسافرتی با 50 % تخفیف و هدیه ویژه  ( برای خرید کلیک کنید )

بیمه آتش سوزی با 75 % تخفیف و هدیه ویژه ( برای خرید کلیک کنید )

بیمه بدنه با 80% تخفیف همراه با هدیه ویژه به صورت نقد و اقساط بدون سود

بیمه شخص ثالث قسطی با تخفیف ویژه

بیمه مسئولیت،بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه زلزله و سرقت نیز با هدایای ویژه و تخفیف

برای صدور تلفنی  بیمه نامه ها و پرداخت آن درب منزل و یا محل کار خود با شماره 41752800 تماس حاصل فرمایید.


بیمه ماهان در زمینه های مختلفی همچون: بیمه مسافرتی، بیمه حوادث، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه درمان تکمیلی،بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی و انواع بیمه مهندسی: بیمه های مهندسی پیمانکاران بیمه های مهندسی سازه ها بیمه های مهندسی کالا،ماشین آلات و تجهیزات انواع بیمه اشخاص: بیمه اشخاص(عمر) بیمه اشخاص (درمان) بیمه اشخاص (حوادث) انواع بیمه مسئولیت: بیمه مسئولیت عمومی بیمه عملیات... بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط‌بانان... بیمه مسئولیت جامع شهرداری بیمه تمام خطر پیمانکاران بیمه مسئولیت آتش سوزی بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی بیمه مسئولیت حیوانات خانگی بیمه مسئولیت رایانه بیمه مسئولیت مجموعه های ورزشی بیمه مسئولیت مدیران اردوها بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی بیمه مسئولیت مستأجر در مقابل موجر بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا بیمه مسئولیت ناشی از تولید (شرکت... بیمه مسئولیت ناشی از تولید (گارانتی... بیمه مسئولیت ناشی از تولید (تولید... بیمه مسئولیت حرفه ای بیمه مسئولیت حرفه ای شهربازی بیمه مسئولیت حرفه ای سردفتران و... بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران و... بیمه مسئولیت تعمیرکاران بیمه مسئولیت حرفه ای دلالان رسمی بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران رستوران... بیمه مسئولیت حرفه ای مراقبین در منزل بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین بیمه مسئولیت حرفه ای نمایندگان بیمه بیمه مسئولیت حرفه ای هتل داری بیمه مسئولیت حرفه ای وکلای دادگستری بیمه مسئولیت حرفه ای پارکینگ بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان بیمه مسئولیت حرفه ای پیرا پزشکان بیمه مسئولیت فنی بیمارستان بیمه مسئولیت مدنی تورها بیمه مسئولیت مدنی نگهداری آسانسور بیمه مسئولیت مدیر سینما بیمه مسئولیت مهد کودک بیمه مسئولیت نگهبانان مسلح بانک ها سایر بیمه های مسئولیت بیمه مسئولیت تعمیرگاه های مجاز خودرو بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان بیمه اعتباری صداقت در امانت بیمه اعتباری فروش اقساطی بیمه طرح های خاص بیمه مسئولیت قراردادی انواع بیمه های آتش سوزی: انواع بیمه اتومبیل: بیمه ثالث و سرنشین اتومبیل بیمه بدنه اتومبیل بیمه کارت سبز بیمه اعتباری بیمه های آتش سوزی واحدهای مسکونی بیمه های آتش سوزی مراکز غیر صنعتی بیمه های آتش سوزی مراکز صنعتی انواع بیمه باربری: بیمه حمل و نقل کالا بیمه‌ هواپیما بیمه‌ کشتی و شناور بیمه پول بیمه اشخاص و در این راه با شرکت ها ی معتبر و تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچون

بیمه سامان، بیمه رازی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه سینا، بیمه ملت، بیمه ما، بیمه حافظ، بیمه ایران معین، بیمه معلم، بیمه میهن، بیمه نوین، بیمه کوثر، بیمه آرمان، بیمه تعاون، بیمه سرمد، بیمه پارسیان، بیمه دی، بیمه دانا، بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه کارآفرین،بیمه البرز و بیمه تجارت نو به صورت مقطعی همکاری می کند.

وبسایت بیمه ماهان همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود بوده و همیشه سعی بر این داریم که کاربران گرامی خرید خود را به صورت آگاهانه انجام دهند و بدین منظور قسمت مقالات وبسایت را به آموزش بیمه و راهنمای خرید آن اختصاص داده ایم.

امید است در سایه الطاف الهی، تلاش بی وقفه و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف صنعت بیمه با به اجرا گذاردن برنامه های متنوع بیمه ای در حوزه های مختلف زمینه رضایتمندی شما را فراهم و شاهد پیشبرد اهداف و ارتقا فرهنگ این مرزو بوم باشیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر