بازدید 47148

غریبه های اغتشاشگر در نجف آباد هم آشوب به پا کردند

گفتنی است بسیاری از مقلدین آیت الله منتظری و هیات های عزاداری حسینی که پایگاه مقلدین آیت الله منتظری است با هوشیاری اجازه سوء استفاده این جریان را ندادند و مانع از ورود این افراد به تکایا و هیاتهای خود شدند.
کد خبر: ۷۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۱ 27 December 2009
همزمان با روز عاشورا که مصادف با شب هفت آیت الله منتظری بود درگیری های پراکنده ای در نجف آباد رخ داد.

به گزارش جهان از نجف آباد، اجتماع 50 تا 60 نفره در میدان باغ ملی نجف آباد به عنوان حلقه اصلی اعتراضات و همراهی حدود 200 نفر از مردم که همراه با شعارهای تند علیه نظام بود، مردم و عزاداران حسینی را به واکنش واداشت.

بنابراین گزارش این حلقه مرکزی 50 نفره که نمادهای سبز و عکسهای آقای منتظری را در دست داشتند با ظاهری کاملاً متفاوت از مردم نجف آباد حضورداشتند به طوری که حاضران در محل اعلام می داشتند این افراد با توجه به پوشش و وضعیت ظاهری شان بومی نجف آباد نیستند.

با این حال در ساعت 11 صبح روز عاشورا پس از آنکه هیات مسجد جامع نجف آباد که از بزرگترین هیئات نجف آباد است قصد داشت به میدان باغ ملی که مسجد جامع نیز در آن واقع است وارد شود، این گروه 300 نفره با شعارهای "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ... ملت سبز ایران صاحب عزاست امروز" "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ... منتظری نستوه پیش نداست امروز"
و "یا حسین میرحسین" مانع از ورود این هیات به میدان باغ ملی شدند.

پس از آن عزاداران حسینی با شعار " یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو " و اذکار روز عاشورا سعی بر پایان دادن انحراف از عزاداری سیدالشهدا شدند که در ادامه با شعارهای تند تر عزاداران آقای منتظری مواجه شدند.

پرتاب نارنجک دست ساز عزاداران منتظری به تمثال امام و رهبری که بر دیوار این مسجد نقش بسته و به آیات قرآنی مزین است، خشم عزاداران حسینی را دو چندان کرد و شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "منافق حیا کن عاشورا را رها کن" سر دادند، که این شعارها با پرتاب سنگ و ترقه از سوی عزاداران آقای منتظری پاسخ داده شد و چندین نفر از عزاداران امام حسین (ع) به شدت مجروح شدند.

با شروع تلاوت قرآن و هنگام اذان، عزاداران حسینی با توقف شعارهایشان با ورود به مسجد جامع نجف آباد به نماز ایستادند اما همچنان گروهی که خود را عزاداران آقای منتظری معرفی می کردند به شعارها و اهانت هایشان ادامه دادند.

گفتنی است بسیاری از مقلدین آیت الله منتظری و هیات های عزاداری حسینی که پایگاه مقلدین آیت الله منتظری است با هوشیاری اجازه سوء استفاده این جریان را ندادند و مانع از ورود این افراد به تکایا و هیاتهای خود شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار