بازدید 14220

آغاز فروش مشارکتی رنو کپچر ۲۰۱۸

کد خبر: ۷۸۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 08 April 2018

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی برند رنو در ایران طی اطلاعیه ای از فروش مشارکتی رنو کپچر 2018 خبر داد. نگین خودرو قصد دارد مطابق جدول ذیل این خودرو را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

به گزارش خبرنگار تابناک، شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی برند رنو در ایران طی اطلاعیه ای از فروش مشارکتی رنو کپچر 2018 خبر داد. نگین خودرو قصد دارد مطابق جدول ذیل این خودرو را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

کپچر برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد و در حال حاضر به عنوان یکی  از پرفروش‌ترین SUV های کوچک بریتانیا و اروپا محسوب می‌شود.

همان طور که از نام این محصول رنو مشخص است و با توجه به بازار خوب خودروهای کراس اوور در جهان، تصور می شود این محصول فرانسوی از رقبای خود سبقت گرفته و سر و صدای زیادی به پا کند.

بنا به اعلام شرکت رنو، نسل جدید پیشرانه ی 1.3 لیتری Energy TCe که حاصل همکاری برترین شرکت های خودروسازی از جمله دایملر، میتسوبیشی و نیسان است، در زیر کاپوت این خودرو قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده رنو کپچر ۲۰۱۸ که توسط نماینده رسمی رنو در ایران، به بازار کشور عرضه خواهد شد تغییرات چشم نوازتری در ظاهر داشته  و از یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی توربو با قدرت ۱۲۰ اسب بخار بهره می برد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا به کانال تلگرام این شرکت مراجعه کنند

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل