بازدید 4561

ماجرای خودسوزی مرد کفاش در هاله ای از ابهام

کد خبر: ۷۸۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 08 April 2018

رسیدگی به پرونده خودسوزی مرد کفاش در روز چهارشنبه‌سوری سال گذشته که منجر به کشته شدن پسرخاله جوانش شد، هم‌چنان در جریان است.

به گزارش فارس، ۲۸ اسفند ماه سال گذشته بود که ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از فوت مردی جوان به روی تخت بیمارستانی به علت سوختگی بیش از ۸۰ درصد دادند.

براساس اظهارات ماموران کلانتری مرد فوت شده به نام جواد که به همراه پسرخاله جوانش به بیمارستان منتقل شده بود در یک آتش سوزی جان خود را از دست می دهد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده از پسرخاله جواد که او هم بدنش سوخته بود سوال شد.

او مدعی شد من و جواد از مدتی پیش در یک کارگاه کفاشی در بازار مشغول به کار بودیم. چند روز به آخر سال بود که از صاحبکارم خواستم پول من را بدهد اما او بهانه آورد و گفت باید تا آخر سال بمانی چراکه سرمان شلوغ است و این موقع سال نمی توانی ترک کار کنی.

در ادامه من که دیدم صاحبکارم نمی خواهد حق و حقوق مرا بدهد او را تهدید به خودسوزی کردم و به سمت گالن بنزین رفتم که در همان حوالی بود و جزو ادوات کار کفاشی به حساب می آید.

کمی از آن را خالی کردم که پسرخاله ام آمد جلویم را بگیرد و به دلیل نزدیکی به یک چراغ خوراک پزی هردومان آتش گرفتیم که متاسفانه شدت سوختگی پسرخاله ام زیاد بود و او بیشتر از من در آتش سوخت.

در انتهای رسیدگی به این پرونده به دستور بازپرس محسن مدیرروستا متهم بازداشت شد و با توجه به اینکه حال خوشی نداشت متهم پس از مرخص شدن از بیمارستان مستقیما به زندان تحویل داده شد.

تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پرونده ای با موضوع قتل در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به دستور بازپرس محسن مدیرروستا تشکیل شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر