بازدید 29882

توصیه‌های حمزه بن لادن برای مقابله با حمله ایران به مکه و مدینه!

سخنرانی جدید فرزند بن لادن علیه ایران در حالی منتشر شده که ولیعهد سعودی در جریان سفر خود به آمریکا، ایران را به حمایت از القاعده و پناه دادن به حمزه بن لادن متهم کرده است. تحلیلگران بر این باور هستند که سخنان تند فرزند بن لادن علیه ایران و شیعیان، تلاشی برای تشدید تنش‌ها در منطقه با هدف جذب نیروی بیشتر برای گروه القاعده است.
کد خبر: ۷۸۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 04 April 2018

مؤسسه السحاب، بازوی تبلیغاتی گروه القاعده، جدیدترین قسمت از سلسله سخنرانی‌های حمزه بن لادن، فرزند اسامه بن لادن رهبر سابق این گروه در خصوص تاریخ عربستان سعودی را منتشر کرده است. انتشار این سلسله سخنرانی‌ها از تابستان سال 1395 آغاز شده است؛ زمانی که حمزه بن لادن درخواست خود برای تلاش در راستای براندازی حکومت پادشاهی در عربستان را مطرح کرد.

به گزارش «تابناک»؛ فرزند اسامه بن لادن بار دیگر در این سخنرانی جدید، در خصوص تلاش‌های شیعیان برای تسلط بر حرمین شریفین در مکه و مدینه هشدار داده و حکومت سعودی را به بی‌کفایتی در مقابله با ایران متهم کرده است.

وی در این سخنرانی ضمن طرح این ادعا، که شیعیان هم از خارج و هم از داخل شبه جزیره عربستان برای تسلط بر حرمین شریفین خیز برداشته‌اند، ضمن تأکید بر بی‌کفایتی و عدم مشروعیت آل سعود در دفاع از حرمین شریفین، از همه مردم عربستان درخواست کرده که تجهیزات و امکانات لازم برای مبارزه با ایران را تهیه کرده و از نیروهای القاعده در یمن حمایت کنند. تجار ثروتمند از اصلی‌ترین مخاطبان حمزه بن لادن هستند که وی از آنها خواسته از این فرصت برای کسب افتخار مشارکت در دفاع از مقدسات اسلامی استفاده کنند!

شاخه القاعده در شبه جزیره عربستان و داعش در کنار نیروهای عربستانی و اماراتی با مبارزان حوثی یمن درگیر هستند و با وجود اختلافات القاعده و داعش، برخی نیروهای وابسته به القاعده در یمن، همزمان با داعش نیز در ارتباط هستند.

فرزند بن لادن علاوه بر مسأله بی‌کفایتی حکام سعودی در مقابله با ایران، اتحاد با ایالات متحده، نقش آل سعود در تجزیه حکومت عثمانی، خیانت به اخوان المسلمین و همچنین خیانت به مردم فلسطین از طریق پذیرش اسرائیل را از دیگر دلایل عدم مشروعیت آل سعود می‌داند.

در سخنرانی پخش شده جدید در مؤسسه السحاب، باز هم تصویر حمزه بن لادن نمایش داده نمی‌شود و صدای وی بر روی تصاویری از ارتباط مقامات عربستانی با دولت آمریکا مونتاژ شده است. تصویر ملاقات اخیر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که در آن بنری از سلاح‌های آمریکایی فروخته شده به عربستان در دست ترامپ قرار دارد، از جمله تصاویری است که از سوی مؤسسه السحاب مورد استفاده قرار گرفته است.

سخنرانی جدید فرزند بن لادن علیه ایران در حالی منتشر شده که ولیعهد سعودی در جریان سفر خود به آمریکا، ایران را به حمایت از القاعده و پناه دادن به حمزه بن لادن متهم کرده است!

مقامات آمریکایی مدعی هستند، حمزه بن لادن که اکنون 28 ساله است، پس از حمله 17 سال پیش آمریکا به افغانستان، در دوره‌ای در ایران حضور داشته، ولی بعدا به پاکستان برده شده و در آن جا تحت آموزش‌های ویژه برای قبول مسئولیت‌های مهم در القاعده قرار گرفته است.

تحلیلگران بر این باورند که سخنان تند فرزند بن لادن علیه ایران و شیعیان، تلاشی برای تشدید تنش‌ها در منطقه با هدف جذب نیروی بیشتر برای گروه القاعده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۶
این جوجه تازه جیک جیک داره میکنه جالبه عربستانی هست وگروه تروریستی تشکیل داره اما عربستان ایران رو عامل شرارت میدونه عجب دوره زمونه ای شده
براي رد گم كني اين حرف رو زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
احسنت
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
کاملا حق با شماست ولی میخواد سر کیو کلاه بزاره اربابانش که بهش پول دادن نمیتونند سر اربابان جهان کلاه بزارن چون خدا به آنها عقل داده آنها شواهد و مدارک رو بررسی میکنند نه حرفهای این و آن را
45 سال قبل این کشورهای همسایه جرات نمیکردن چپ نیگا به ایران و ایرانی بکنن اما الانه این کوجولوی بی سیبیل داره واسه ایرانی خط و نشون میکشه !!!!!! چقدر سرافراز شدیم ماآآآآآآآآ
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
جناب شکیبا، حدود ۵۰ سال قبل بحرین را تقدیم عربستان کردیم ظاهرا فراموش کردی۰
شادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
داداش این عکسی که میگی بهش کوچولو مال قبلن هست و از این استفاده کردن چون که عکس جدیدتری در دست نیست
الان تقریبا 28 سال سن داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
بحرين رو كي از دست داديم په
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
بحرین رو زمان قاجار از دست دادیم و 50 سال قبل فقط ادعامون رو از روش برداشتیم
ناشناس
| Bulgaria |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
شما که اینقدر بحرین بحرین می کنید چرا از دست دادن سهم 50 درصدی ایران در خزر رو که چند سال پیش اتفاق افتاد مطرح نمی کنید؟؟؟؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
دوستان تاریخ رو مطالعه کنند بحرین در زمان ناصرالدین شاه کبیر به تاراج رفت ولی هر کاری کردند در دوره رضا شاه و محمدرضا نتونستن پس بگیرن و به طور رسمی اعلام کردند که با استقلال موافقند. شما برو دریای خزر و خلیج بگو که دادین رفت بحرین یک حزیره است که از ضعف ایران صداش درمیاد برید دریای به اون عزمت رو دادین صداتون رو توی حلقومنتون ندانذزین
جیک جیکهای یک جوجه ماشینی که ناشیانه میخواد ادای خروس لاری را در بیاره
این هم جدیده!!! معلوم نیست از کدوم شرکت درش اوردن و ساختنش!
بجان خودم اینا یه چیزی مصرف میکنن که فازش خیلی بالاست
داشت عباسقلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
نام او بود علیمردان خان
اهل منزل زدستشش به فغان
به نظر من لازمه ما این آقا حمزه را از ایران اخراج کنیم و اجازه هیچ نوع فعالیتی را به او ندهیم نمک نشناس
چی شده این خاورمیانه
از ماست که بر ماست
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
اونهم ماست آبکی که به دوغ میگه زکی
اینو کجای دلمون بذاریم
به ما چه سوریه و عراق و یمن .شاید دفاع ما از انها منجر به بدبختیهای بیشتر برای انها باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
دفاع نبود ماموریت واگذار شده برای تامین منافع روسیه با پول مردم ایرانه
شکیباجان 45سال پیش به صدقه سری پادشاهت یه امریکایی از تو ایرانی نزد حکام پهلوی ارزش بیشتری داشت یه کم انصاف داشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
الانم روسها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
اینکه گنده گویی های الان بعضیها را درباره ایران با دوره شاه مقایسه می کنند، بهتره صحبت های الان ایران درباره آمریکا، اسرائیل، انگلستان و... را هم با اون دوره مقایسه کنند. اگر حرفای اونا نشانه ضعف فعلی ایران هست، حرفای ایران رو هم باید نشونه قدرت ایران دونست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
ناشناس 23:24 مگه الان روسها به دنبال
تسلط بر ایران هستند؟ مگه قانون در مجلس تصویب کردن که اگه یک روس در ایران جرم کرد ایران نمی تونه اونو محاکمه کنه؟ مشکل ما با آمریکا اساسی تر از این حرفها است. الان بسیاری از مردم آمریکا خودشون را آماده جنگ آرماگدون که جنگ آخرالزمان است و معتقدند با مسلمانان خواهند داشت می کنند آیا روسها هم همچی دیدگاههایی دارند؟
واقعا اینجا باید گفت دستمریزاد از ذوستانی که در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک نشستن و دارن برنامه ریزی منطقه ای انجام می دن
یه سبکی از تغییر متغیر ها در بازه X به X داریم و اونم زمانیه X اگر به توان رسید X دوم زیر لوگاریتم 2 قرار بگیره و میزان خروجی رو برابر کنه !
ولی برادر من ، جناب آ شیخ مهندس دکتر ی که یک بچه رو علم کردی که بر علیه کشورت حرف بزنه تا بازه دوم فرمول بالا رو اجرا کنی ! یاذت باشه دنیا اینقدر گسترده شده و سطح دانش مردم دنیا اینقدر بالا رفته که این حربه های منسوخ شده دوران استالین جواب گو نیست ! البته چاره ای هم نیست. دوستان روس مان در این سازمان یا اطلاعات بازی های جدید رو ارایه نمی کنن یا لذت می برن از عقب افتادگی این جناب ها !
مردم دنیا چشم هایی به مراتب قوی دارند
این بچه هم ایران را تهدید می کنه!
در جواب هم شکیبا و هم مستعار 20.5 در امریکا حتی در ناسا و دانشگاهای اروپای و غرب دانشمندان ایرانی حضور دارند و کسی اعتراض نمیکند چون به تخصص انها کار دارند نه به دینشان چی هست بهرحال در بین ادیان که همه به خدا میرسند پس اختلاف بین خدای انسانهای غرب و شرق و جنوب برای چیست . این تعصب ویرانگر و نفرت بنام اجنبی از کجا آمده یعنی ممالک دیگر به اندیشمندان ایرانی بگویند اجنبی . ابن کلمات عربی گرفتار شدیم
مردم بحرین با یک رفراندوم سازمان ملل از ایران بقول خودشان غیر عرب جدا شدند و بابت استقلالشان چند روز رقص و پایکوبی و قربانی و شیرینی پخش کردند لذا اگر در آنموقع ایران تلاش کرد ولی ممالک ابرقدرت مانع میشدند جستجو گوگل بزنید استقلال بحرین .لذا ایران لشکر کشی میکرد حمام خون راه می افتاد . تاریخ را بخوانید فکر کردین خاندان اسد کار خوبی کردند که چهل و پنج سال هست پدر و پسر سر کارند .
این روزها مد شده که هر جوانی حرف درشت بزند
بن سلمان
بن لادن
بخابونم دهنش؟
شير پير و قورباغه بد
قبل از توافق هسته ای وقتی میدونستند ایران بهدراحتی میتونه تسلیحات اتمی بسازه اعراب منطقه دل تهدید ایرانو نداشتند. روحانی به اینا احازه داد برای ایران پر روگی کنند. خلایق هرچه لایق
خسته نباشی دلاور.
باید قبول کنیم که سیاست گذاری کلان کشور متعادل نیست و زیاد اشتباه میکنه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل