بازدید 12044
۶

گروکشی از مسافران ایرانی در آنتالیا!

کد خبر: ۷۸۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 01 April 2018

تعدادی از مسافران ایرانی به خاطر بدهی یک آژانس مسافرتی، در آنتالیا سرگردان ماندند که پس از یک روز و نیم بلاتکلیفی، سرانجام ماجرا ختم به خیر شد.

به گزارش ایسنا، با آن‌که مسؤولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، تعطیلات نوروز امسال را پاک و با کمترین میزان تخلف اعلام کرده‌اند، اما یک مورد که خیلی تمایل به اطلاع‌رسانی درباره‌ی آن نیز وجود نداشت و شکایتی از آن هنوز ثبت نشده، گزارش شده که به دلیل بدهکاری یک دفتر خدمات مسافرتی ایرانی چارترکننده به شرکت هواپیمایی ترکیه اتفاق افتاد و باعث شد هتل محل اقامت مسافران این تور در آنتالیا از خدمات‌دهی خودداری کند و این مسافران نزدیک به دو روز سرگردان بمانند، هرچند که اکنون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران که پیگیر این مساله بود، از حل و فصل شدن این مشکل خبر داده است.

دلاور بزرگ‌نیا در شرح مختصر ماجرای سرگردانی مسافران ایرانی به ایسنا گفت: یکی از آژانس‌های مسافرتی تهران حقوق کارگزار تُرک را با تاخیر پرداخته بود که این مساله باعث ناراحتی و نگرانی کارگزار شد که در نهایت مسافران ایرانی را در مقصد از خدمات بی‌بهره گذاشت.

وی افزود:‌ ما به محض اطلاع از این جریان، مجریان آن تور را احضار کردیم و مشکل را پیگیر شدیم تا مسافران سرگردان نمانند که حالا هم این مساله حل شده، مسافران آن تور در هتل مستقر شده‌اند، پرواز برگشتشان هم مشخص شده و مساله نگران‌کننده دیگری وجود ندارد.

بزرگ‌نیا همچنین گفت:‌ نوروز امسال کم‌شکایت‌ترین بوده هرچند که لازم است تجدید نظری در شکل فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی صورت گیرد تا دیگر شاهد معدود موارد هم نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
درش رو گل بگیرید تا دیگه تعطیلات مردم رو خراب نکنه!
به مسخره شدن مردم و ناراحتی دو روزه نمی گن ختم به خیر شدن ! باید این آژانس چنان جریمه ای بشه که دیگه نتونن چنین کاری رو با مردم بکنند
خوب چرا اسمش رو نمی گید که هم مردم گرفتار نشن و هم این شرکت به بهترین نحو تنبیه بشه
فكر كرديد ايرانه كه چك بي محل يكشيد و پول طرف رو بخوريد؟؟ نه ببم جان اونجا تركيه است و نظم و انظباط داره!
پس ياد بگيريد
آنتالیا مهد فرهنگ تجارت جنسی ترکیه
پاسخ ها
علی
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
چرا منفی دادین .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر