بازدید 3899

ایران کشتار فلسطینیان را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران کشتار فلسطینیان در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد
کد خبر: ۷۸۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 31 March 2018

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کشتار ده ها تن و زخمی شدن تعداد بی شماری از فلسطینیان توسط نیروهای نظامی و نژادپرست رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی روز شنبه با اعلام این موضع، افزود : با اینکه رژیم صهیونیستی سابقه ای بس طولانی در اشغالگری، کشتار و جنایت دارد متاسفانه حمایت های بی دریغ ترامپ و هیات حاکمه آمریکا و تلاش های شرم آور برخی رهبران خام اندیش و نورسیده منطقه برای برقراری ارتباط پیدا و پنهان، ذلت بار و ننگین با این رژیم، باعث جری تر شدن و گستاخی بیشتر رهبران رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن تظاهرات مسالمت آمیز جوانان فلسطینی در آستانه روز «پسح» شده است.

وی با فراخواندن جامعه جهانی و تمامی آنانی که هنوز دل در گرو انسانیت در جهان امروز دارند، برای انجام اقدامات فوری و قاطع در برابر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: در این برهه حساس به نظر می رسد کشورهای منطقه به جای پرداختن به نزاع های درونی و تسلیح خود برای تهدید سایر کشورهای اسلامی، باید تمامی ابزارها و نیروهای ملی و مردمی خود را در جهت مبارزه با سیاست های توسعه طلبانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی به کار گیرند.

قاسمی اظهار داشت: قطعا رهبران برخی محدود کشورهای شناخته شده منطقه، برای کسب رضایت آمریکا، بصورت مخفیانه به دنبال برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند، در کشتار اخیر ده ها فلسطینی نقش و مسئولیت مستقیم دارند و باید پاسخگوی افکار عمومی و وجدان های بیدار جهان باشند.

وی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را نشان دهنده خوی غیرانسانی این رژیم دانست و بر مقاومت و پایمردی کشورهای مسلمان تا پایان اشغالگری و احقاق کامل حقوق فلسطینیان تاکید کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر