بازدید 2019
عليپور مدعی شد:

برخورد با مايلي‏كهن مثل سايرین است

مشابه همين ادعا را آقاي فيروز كريمي مطرح كردند كه ما در پاسخ اعلام كرديم همان نامه‌اي را كه به شما نوشتيم، مشابه آن را نيز به تمامي باشگاه‌ها فرستاديم.
کد خبر: ۷۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۸ 23 December 2009
دبير منشور اخلاقي در خصوص شايعه برخورد مسالمت‌آميز اين سازمان با برخي مربيان و از جمله محمد مايلي‌كهن سرمربي تيم سايپا گفت: در گذشته آئين‌نامه اي به صراحت‌ در خصوص چارچوب مصاحبه‌هاي اهالي فوتبال وجود نداست ولي اكنون اين مهم به انجام رسيده و ملاك برخورد ما هم اين آيين نامه است. در آئين‌نامه جديد مصاحبه‌هاي افراد مشخص شده در چه چارچوبي بايد باشد. ما هم در سازمان ليگ برتر هر گونه مصاحبه‌اي از طرف اهالي فوتبال انجام مي‌شود را تهيه كرده و از طريق سي‌دي و صداي ضبط شده در اختياركميته انضباطي قرار مي‌دهيم و اين كميته است كه بايد راي خود را صادر كند.

حجت‌الاسلام محمد عليپور درگفت‌وگو با ايلنا، افزود: ما فقط وظيفه داريم بر اساس آئين‌نامه جديد اظهارات كساني كه از چارچوب رفتاري خود خارج شده‌اند را جمع‌آوري كرده و در اختيار كميته انضباطي قرار دهيم و اين آقاي شريفي و همكارانشان هستند كه با استناد به اين مدارك و بررسي دقيق آن احكام لازمه را صادر مي‌كنند. اما اينكه بنده يا سردار محمدي به عنوان رئيس سازمان ليگ برتر از فرد خاصي حمايت كنيم به هيچ وجه اينطور نيست.

دبير منشور اخلاقي اضافه كرد: اهالي فوتبال به اين قبيل جوسازي‌‌ها توجه نكنند چرا كه به ما به طور يكسان با همه برخورد مي‌كنيم مشابه همين ادعا را آقاي فيروز كريمي مطرح كردندكه ما در پاسخ اعلام كرديم همان نامه‌اي را كه به شما نوشتيم، مشابه آن را نيز به تمامي باشگاه‌ها فرستاديم. در رفتار و اجرا هيچ‌گاه جانب‌داري كسي را انجام نداده‌ايم و نخواهيم داد.

عليپور در خصوص حضور يك شركت هرمي به عنوان اسپانسر در ليگ قهرمانان آسيا گفت: در اين ارتباط قرار است جلسه هيات رئيسه سازمان ليگ برتر تشكيل شود وتدابير لازم انديشيده شود تا انشا‌ءالله اين موضوع هم مورد بررسي قرار گيرد. اما بايد توجه داشت كه وقتي ما قوانين حضور در كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) و فيفا را مي‌پذيريم بايد همه موارد آن را هم بپذيريم.

وي افزود: البته ما تمام سعي و تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا راهكارهايي كه مي‌تواند به رفع اين مشكل كمك كند را ارائه دهيم.

البته اين موضوع به يك برنامه دراز مدت نياز دارد، تا ما همراه ساير كشورهاي اسلامي كه در آسيا زياد هم هستند و رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا و همچنين رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا كه خود مسلمان است راهكار مناسبي را براي رفع اين مشكل پيدا كنيم.

دبير منشور اضافه كرد: به نظر من بايد توافق‌نامه‌اي بين كشورهاي اسلامي در آسيا داشته باشيم تا در برابر ابنگونه مسائل و سايه موارد مذهبي تصميم‌گيري صحيحي داشته باشيم.

حجت‌الاسلام عليپور گفت: در همين حال من معتقدم فدراسيون فوتبال وظيفه دارد، رايزني‌هاي مختلف را براي رعايت مقررات نظام جمهوري اسلامي با كنفدراسيون فوتبال آسيا داشته باشد.

وي ادامه داد: سواي فدراسيون فوتبال چهار باشگاه كشورمان كه قرار است در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حاضر شوند بايد در اين ارتباط رايزني‌هاي لازم را انجام دهند كه مواضع آنها سواي فدراسيون فوتبال بسيار مورد تاكيد است. اگر چهار باشگاه مس كرمان، ذوب‌آهن، سپاهان، اصفهان و استقلال تهران با يكديگر در مورد اسپانسر ليگ قهرمانان آسيا نظر واحدي داشته باشند. بسيار خوب خواهد بود و در كنار آن فدراسيون فوتبال هم تلاش خود را انجام مي‌دهدتا اين موضوع را پيگيري كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل