با اتمام اجراي تغييرات فني بر روي دستگاههاي خودپرداز بانك تجارت، اين دستگاهها ارائه خدمات به مشتريان را از سر گرفتند.
به گزارش ايسنا روابط عمومي بانك تجارت اعلام كرد: در پي ارتقاء سيستم و اجراي برخي تغييرات فني، سرويس دهي دستگاههاي خودپرداز اين بانك در روز سه شنبه با اختلال همراه بود كه با پيگيريهاي صورت گرفته اختلال حل شده است.
روابط عمومي بانك تجارت با پوزش از مشتريان اعلام كرده كه سرويس دهي به هموطنان از طريق سامانههاي كارتي اين بانك در سراسر كشور بدون هيچ مشكلي قابل انجام خواهد بود.
همچنين اين بانك به منظور رفاه حال مشتريان در ايام تعطيلات تاسوعا و عاشوراي حسيني تدابير ويژهاي را در خصوص ارائه خدمات بانكي از طريق دستگاههاي خودپرداز و شعب الكترونيكي 24 ساعته در سراسر كشور مدنظر قرار داده است.