بازدید 12021

علت سانسور رقص در سریال «پایتخت»

کد خبر: ۷۸۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 26 March 2018

مهر نوشت: الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۵» درباره افزایش تعداد قسمت‌های این سریال که این شب‌ها از شبکه یک روی آنتن می‌رود، بیان کرد: تعداد قسمت‌های سریال «پایتخت ۵» بیشتر شده و از ۱۵ قسمت به ۱۸ قسمت افزایش یافته است.
وی ادامه داد: ما سعی کردیم هر قسمت را در ۴۵ دقیقه بسازیم تا پخش آن با دیگر سریال‌ها همزمانی نداشته باشد و کمتر از ۶۰ دقیقه شود.
غفوری در واکنش به اینکه بخشی از صحنه‌های سریال «پایتخت ۵» در بازپخش دچار ممیزی شده بود و اینکه آیا امکان دارد این سریال در قسمت‌های بعد دچار ممیزی شود؟ عنوان کرد: تا این لحظه هیچ سانسور و ممیزی در کار نبوده است و من اطمینان دارم اتفاقی که رخ داد، تقصیر مسئولان پخش و حتی مدیریت سطح بالای تلویزیون نبوده است، بلکه تنها یک اشتباه بود که اتفاق افتاد.
وی اضافه کرد: من می‌بینم که تلویزیون و مسئولان همکاری بسیار خوبی با ما دارند. مؤسسه اوج و تلویزیون تاکنون سختگیری‌ای روی سریال نداشته‌اند و همه سکانس‌ها همان‌گونه که بوده، پخش شده است.
این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به بازخورد مخاطبان نسبت به سریال نیز گفت: اتفاقات و قصه اصلی سریال «پایتخت ۵» از این به بعد رخ می‌دهد و تازه ماجراهای داستان آغاز شده و خوشبختانه بازخوردهای مردم هم بسیار عالی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل