بازدید 2464

مسافرت بیش از ۲۰ میلیون ایرانی در ایام نوروز

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از سفر ۲۲ میلیون مسافر در کشور از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 26 March 2018

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از سفر ۲۲ میلیون مسافر در کشور از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین خبر داد.

علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری گفت: احترام به شهیدان دیدار با مردم، استاندار و بازدید از مناطق عملیاتی و نقاطی که زائران راهیان نور به آن سفر می کنند هدف از سفرم است.

وی بیان داشت: خوزستان جزو 5 استان کشور در زمینه سفرهای نوروزی است. مازندارن اولین استان و گیلان و خراسان رضوی نیز جزو 5 استان اول هستند.

مونسان افزود: ارقامی که در مناطق تاریخی و آثار باستانی ثبت شده خیلی بالا است و رکورد محسوب می شود که رشد ۱۱ درصدی داشته و همچنان سفرها ادامه دارد.

وی اشاره ای به سفر گردشگران خارجی به کشور داشت وعنوان کرد: سفر گردشگران خارجی هر چند نسبت به سال های گذشته کمتر بوده البته نسبت به سال قبل رشد داشته و امیدواریم تا نیمه دوم ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در پایان گفت: با استاندار خوزستان در حال رایزنی هستیم تا طرح تعطیلات زمستانه را اجرا کنیم چون به رونق گردشگری در مناطق جنوبی کشور کمک می کنند چون ایام خوب آن ها در نیمه دوم سال است و با این طرح رونق خوبی برای استان های جنوبی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل