بازدید 2227

افزایش یک کیلومتری سرعت متوسط در نوروز امسال

کد خبر: ۷۸۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 26 March 2018

سردار مومنی با اشاره به این مطلب که امسال ترافیک های سنگین خیلی نداشتیم گفت: متوسط سرعت در نوروز امسال یک کیلومتر بر ساعت افزایش یافت.

به گزارش فارس، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در بازدید از پلیس راه شرق استان تهران گفت: آمارها حکایت از افزایش 12 درصدی سفر و کاهش تلفات در نوروز 97 است.

وی ادامه داد: تعطیلات نوروزی 2 هفته ادامه دارد و مردم پس از یکسال کاری به مسافرت می روند و این در حالی است که طی 10 سال گذشته سفرها کم نشده بلکه افزایش یافته است.

جانشین رئیس پلیس کشور گفت: سال 96 بیش از یک میلیون خودرو جدید و 2 میلیون راننده جدید وارد چرخه حمل و‌ نقل شدند.

سردار مومنی با اشاره به این مطلب که امسال ترافیک های سنگین خیلی نداشتیم گفت: متوسط سرعت در نوروز امسال یک کیلومتر بر ساعت افزایش یافت.

وی با اشاره به این مطلب که امروز هم مسیر رفت و هم برگشت به سمت شمال کشور پرتردد است گفت: مردم همکاری خوبی با همه دستگاه ها داشتند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: هر سال روند کاهشی سوانح و حوادث و افزایشی رعایت قوانین را شاهدیم اما همچنان 16 هزار کشته رقم بالایی است و همه باید تلاش کنیم که این میزان کاهش یابد.

وی تصریح کرد: در حوزه تعداد کشته های تصادفات کشور به ازای 10 هزار وسیله نقلیه از میانگین دنیا کمتر هستیم اما ایجاد هم افزایی با همکاری و تعامل و جلب اعتماد مردم برای کاهش هرچه بیشتر سوانح ضروری است.

سردار مومنی گفت: هیچ منافاتی بین اقتدار در اجرای قانون و رعایت ادب و احترام نیست و از رانندگان می‌خواهیم هر 2 ساعت رانندگی استراحت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان