بازدید 8629

احمدی نژاد: ایران مهمترین کشور دنیاست

ایران مهمترین کشور دنیاست. امروز ملت ایران برای دنیا الهام بخش هستند و توجهات به سمت ملت ایران است.
کد خبر: ۷۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۱ 23 December 2009
رئیس جمهور با اعلام اینکه دولت در برنامه پنجم تغییرات اساسی ایجاد کرده است خود را مخالف دسته بندیهای سیاسی در کشور دانست.

به گزارش مهر دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز چهارشنبه در دیدار با مدیران استان فارس در محل حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان گفت: هیچ گاه در تاریخ خداپرستان به اندازه ملت ایران عزت نداشته اند به طوریکه کاری که ملت ایران انجام می دهد بالاترین اثر را در جهت تحقق اهداف بالای الهی در سراسر جهان دارد و هیچ قوم و ملتی به اندازه ملت ایران به پیشرفت اندیشه توحیدی متناسب با 30 سال انقلاب اسلامی حرکت نکرده است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه 2 مانع بر سر انقلاب اسلامی وجود داشت عنوان کرد: یکی از آنها شوروی کمونیست بود که فرو ریخت و دیگری آمریکای سرمایه دار است که به فضل الهی در حال فرو ریختن است.

احمدی نژاد ملت ایران را در جایگاه نقطه عطف تاریخ بشری به شمار آورد و گفت: در حال حاضر ملت ایران یا به سعادت خواهد انجامید یا خدایی ناکرده به ارتجاع. در نقطه ای قرار داریم که همه سیاستمداران دنیا و همه دولت هایی که می خواهند حرفی برای گفتن داشته باشند نیازمند ملت ایران هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاورمیانه را مهمترین بخش دنیا دانست و گفت: منطقه خاورمیانه مرکز تمدن، خیزش انبیاء، منبع انرژی و ثروت و همچنین چهارراه ارتباطی دنیاست و هر کس که می خواهد بر دنیا مسلط شود باید ابتدا بر خاورمیانه مسلط گردد و اصراری که آمریکا برای تسلط بر خاورمیانه دارد بر همین است که این منطقه کلید دنیاست و هر کسی که آن را داشته باشد بر دنیا مسلط خواهد بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مهمترین کشور خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ایران مهمترین کشور دنیاست. امروز ملت ایران برای دنیا الهام بخش هستند و توجهات به سمت ملت ایران است.

احمدی نژاد گفت : ملت ایران به زودی به الگوی زنده آرمانی برای سایر ملت ها تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان فارس همواره موحد و طرفدار عدالت و عاشق اهل بیت بوده اند که امروز هم هستند، خطاب به مدیران استانی گفت: شما در چنین استان، کشور و موقعیت تاریخی و بین المللی مدیر شده اید و این توفیق بزرگی است از ناحیه خداوند متعال که در این شرایط به شما فرصت داده تا به مردم وانقلاب خدمت کنید باید قدر آن را بدانید. باید برای بهترین مردم کشور و ردر این شرایط تاریخی کار کنید زیرا همه وجود ما متعلق به مردم است. باید در بین مردم، همراه مردم باشید به طوری که احساس نوکری به مردم در شما موج بزند ؛ باید پیشتاز و الگو باشید.

وی با بیان اینکه استان فارس بیشترین استعدادها رادر خود جای داده است، گفت: خود را از نگاه های کوچک سطحی دور کنید و به افق های بلند چشم بدوزید و در پیشگاه الهی همیشه خود را بدهکار و نوکر مردم بدانید که این بالاترین افتخار برای یک نفر است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه راه بزرگی از مسیر کوچک دانستن خود و خدمت به مردم می گذرد، خطاب به مدیران گفت: همانقدر که نوکر مردم هستید مدیر هستید.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه دولت در برنامه پنجم تغییرات اساسی ایجاد کرده است، گفت: دولت علاوه بر اینکه به بخش فرهنگی توجه ویژه ای دارد به بخش کشاورزی به خصوص در این استان توجه ویژه ای کرده است که از آن جمله موضوعات تامین آب، مدیریت کشت و اصلاح شیوه های آبیاری در استان است.

وی با بیان اینکه استان فارس باید سرآمد استانهای کشور باشد گفت: مردم این استان، مردمی با همت، مومن، شریف و عمیقا عاطفی، با صفا، با اخلاق و اهل کار هستند.

رئیس قوه مجریه در ادامه استان فارس را دارای ظرفیت های بسیار زیادی دانست که هنوز اندکی از ظرفیت های آن شکوفا شده است و گفت: امیدواریم از ابتدای اجرای برنامه پنجم توسعه افزایش اعتبارات شاهد پیشرفت این استان در همه زمینه ها باشیم.

احمدی نژاد مردم استان فارس را پیشگامان فرهنگ اسلامی و انقلابی به شمار آورد و گفت: شاید علت اینکه با توجه به برنامه ریزی های اقتصادی که بعد از انقلاب انجام شده است اما هنوز برخی از مناطق کشور که پیشگام فرهنگ اسلامی بوده اند از موهبت های این پیشرفت ها کمتر بهره برده اند ، کسانی هستند که در روند برنامه ریزی ها را به دلیل انتقام گیری و بداخلاقی مانع می گذارند تا به نوعی جلوی پیشرفت را بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه دنیا بداند مردم استان فارس حق بزرگی بر گردن فرهنگ اسلامی دارد، گفت: استعمار در طول تاریخ از استان فارس غضبناک بوده است زیرا اولین مبارزه با استعمار از این استان شروع شده زیرا این استان کانون مقابله با استعمار بوده و وجود علمای استان در عرصه های مختلف بیانگر این موضوع است وفارس همیشه کانون جوشش فرهنگ و تمدن ایران زمین بوده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در برابر طراحی های دشمن نباید منفعل شوید، زیرا صحنه را از دست خواهید داد و استعدادها شکوفا نخواهد شد، گفت: انتظار ما این است که مردم استان فارس همچنان پیشتاز در امور مختلف باشند که این توقع ناحقی نیست زیرا چنین ظرفیتی در این استان وجود دارد.

احمدی نژاد روحیات مردم فارس را فرهنگی توصیف کرد وگفت: مردم استان فارس عشق به اسلام ناب محمدی (ص)، ولایت و امامت دارند زیرا بیش از 14 هزار سرو بلند از این استان فقط در دوره انقلاب فرو افتاد.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید نیروهای انقلابی درصحنه وجود داشته باشند گفت: عرصه های گوناگون باید در اختیار نیروهایی باشد که با همه وجود در خدمت همه آرمانهای انقلاب، مردمی بود، ساده زیستی و عشق و محبت به مردم است باشد اما این به موجب به رسمیت شناختن دسته بندی های کاذب دشمن ساخته نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما همیشه با این دسته بندی ها مخالف بوده ایم، گفت: تنها یک خط وجود دارد که آن هم خط امام، ارزش ها، پاکی، عزت، ساختن، خدمت و فداکاری کردن است که البته عده ای قلیل نیز بودند که به خاطر دنیا پرستی و خودخواهی خود راه خود را از توده های مردمی جدا کردند.

احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه احزاب و گروه ها محترم هستند و می توانند طبق قانون فعالیت های خود را ادامه دهند گفت: اما اینکه ملت را دسته بندی کنید بسیار بد است زیرا بزرگترین ضربه به ملت این است که در بین آنها انشقاق ایجاد کنید.

وی افزود: دشمن خیلی تلاش کرد بین ملت اختلاف ایجاد کند اما با هوشیاری ملت، رهبری و پیوستگی با آرمانهای عالی انقلاب و خط امامت همه توطئه های دشمن خنثی شد.

رئیس جمهور با اشاره به استقبال مردم شیراز از وی گفت : مردم به بهانه حضور یک خدمتگزار در بین خود هم حضور خود را در دنیا ثابت می کنند و هم حیثیت مستکبران را بر باد می دهند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی