بازدید 2900

ورود ۲.۹میلیون زائر به مشهدمقدس؛ تاکنون

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از ۲میلیون و ۹۰۰هزار زائر به مشهد مقدس تا پایان دوم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 23 March 2018

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از ۲میلیون و ۹۰۰هزار زائر به مشهد مقدس تا پایان دوم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش تسنیم، مهدی فروزان اظهار داشت: چهار میلیون و 855 هزار و 383 نفر به استان از روز 25 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه وارد شده‌اند. این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 6.3 درصد رشد دارد. 386 هزار و 866 نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، یک درصد کاهش داشته است.
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: 142 هزار و 933 نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده‌اند که با رشد 4.5درصدی همراه بوده است.
فروزان، آمار زائران و مسافرانی را که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده‌اند نیز 92 هزار و 756 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته 7.9 درصد کاهش دارد.
وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال جاری به استان وارد شده‌اند هم چهار میلیون و 233 هزار و 828 نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 7.5درصدی مواجه بوده است.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در زمینه آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد مقدس هم گفت: از روز 25 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال جاری ماه دو میلیون و 903 هزار و 216 نفر به این کلان‌شهر وارد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، 5.9درصد رشد دارد.
فروزان افزود: 270 هزار و 45 نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به مشهد مقدس وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 1.2 درصد کاهش داشته است. 142 هزار و 933 نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که با رشد 4.5درصدی همراه بوده است.
فروزان، آمار زائران و مسافرانی را که از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد به مشهد مقدس وارد شده‌اند نیز 92 هزار و 482 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته 7.8 درصد کاهش داشته است.
وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال جاری به مشهد مقدس وارد شده‌اند هم دو میلیون و 397 هزار و 756 نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 7.5درصدی مواجه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست