بازدید 7987

پخش تبلیغات در 118 پس از اعلام شماره

کد خبر: ۷۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۳ 22 December 2009
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران اعلام كرد به زودی فراخوان تبلیغات در 118به منظور فراهم آوردن امکان تبلیغات پس از اعلام شماره برای متقاضیان، منتشر می‌شود.


به گزارش واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روح الهی افزود: این طرح، یکی دیگر از پروژه هایی است که در راستای درآمدزایی 118 تعریف شده است.

وی افزود: بر اساس این طرح، صاحبان مشاغل می توانند متن تبلیغاتی مورد نظر خود را به مخابرات استان تهران ارایه کنند تا پس از اعلام شماره تلفن آن ها به متقاضیان، پخش شود.

وی خاطر نشان کرد: این متن تبلیغی، پس از اعلام شماره تلفن از سوی اپراتور، پخش می شود و هزینه آن بر اساس مدت زمان پخش متن تبلیغاتی محاسبه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: به طور مثال زمانی که متقاضیان با 118 تماس گرفته و شماره تلفن یکی از نمایندگی های لوازم صوتی و تصویری با برند مشخص را درخواست می کنند، متن آگهی تبلیغاتی نمایندگی مذکور پس از اعلام شماره تلفن آن، پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این متن می تواند شامل آدرس، انواع سرویس دهی و خدمات مختلفی که از سوی نمایندگی مذکور به متقاضیان ارایه می شود، باشد.

روح الهی در خصوص چگونگی محاسبه تعرفه این سرویس نیز، گفت: بر اساس تصمیم های اخذ شده، هر یک از متقاضیان برای هر ثانیه تبلیغ در 118، تنها مبلغ 10 هزار ریال در ماه پرداخت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: این طرح در حال حاضر برای مراکز عام المنفعه نظیر بیمارستان ها به صورت رایگان در حال اجرا است و اگر مشترکان تلفن یکی از بیمارستان ها نظیر بیمارستان میلاد را درخواست کنند، پس از پخش شماره تلفن از سوی اپراتور، آدرس بیمارستان و برخی اطلاعات ضروری به آن ها ارایه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
همین طوری 118 همش اشغاله...خدا به داد برسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار