بازدید 1796

لاپورتا: آخر فصل براي هميشه مي‌روم

وقتي مردم شهر عليه من شعار مي‌دادند و معتقد بودند من خانه آنها را نابود كرده‌ام تصميم گرفتم براي هميشه از بارسلونا بروم و حتي منزل مسكوني خود را عوض كرده و در يك كشور ديگر زندگي كنم اما از من خواسته شد پروژه قهرماني‌هاي پياپي را به سرانجام برسانم.
کد خبر: ۷۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۰ 22 December 2009
مديرعامل باشگاه بارسلونا به صورت رسمي از خداحافظي خود در پايان اين فصل از رقابت‌هاي لاليگا خبر داد.

به گزارش فارس و به نقل از ماركا، خوان لاپورتا در سخناني كه هيچ هماهنگي براي آن نشده بود و تعجب و شگفتي حاضران را در پي داشت، گفت: وقتي مردم شهر عليه من شعار مي‌دادند و معتقد بودند من خانه آنها را نابود كرده‌ام تصميم گرفتم براي هميشه از بارسلونا بروم و حتي منزل مسكوني خود را عوض كرده و در يك كشور ديگر زندگي كنم اما از من خواسته شد پروژه قهرماني‌هاي پياپي را به سرانجام برسانم.

وي افزود: اكنون به انتهاي اين پروژ رسيده‌ام و اهداف بزرگ و بلند من در جهان فوتبال خلاصه نمي‌شود كه اينگونه خودم را به باشگاه بارسلونا محدود كنم. بنابراين در پايان اين فصل براي هميشه از بارسلونا خداحافظي خواهم كرد.

ايراد اين سخنان در حالي صورت مي‌گيرد كه خوان لاپورتا به شدت در حال تلاش براي پيروزي در انتخابات شهرداري بارسلونا است تا بتواند از آن طريق وارد جهان سياست شود.

اين مدير جوان بارها از جدايي كاتالونيا از خاك اسپانيا سخن گفته و متهم به خروج بخش اعظمي از ثروت باشگاه بارسلونا به حساب‌هاي بانكي در مناطق اشغالي فلسطين است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل