بازدید 8379

فیروزآبادی :اوباما فریب اپوزیسیون را نخورد

کد خبر: ۷۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۳ 22 December 2009
عضو شورایعالی امنیت ملی کشور تاکید کرد: اوباما نبایستی مانند پیشینیان خود فریب اطلاعات اپوزیسیون بی ریشه ایرانی را بخورد و فرصت های مثبت در ایران را از دست بدهد.

به گزارش واحد مرکزی خبرسردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی طی سخنانی اظهار داشت: صاحبان نفوذ در حکومت های آمریکا موفق شدند شعار تغییر اوباما را بی خاصبت کنند. هر چند بعضی شعارها، اقدامات و تحرکات سیاسی دولت اوباما در جهت تغییر مطرح شد، اما شاخص های اصلی که نشان دهنده تغییر است مشاهده نمی شود و سیاست های گذشته پایدار مانده و در آن تاکید می شود.

وی افزود: یکی از این شاخص ها حجم سرسام آور بودجه دفاعی آمریکاست که انتظار می رفت در صورت پیشرفت تغییر، درصدی از آن کاسته و به حل مشکلات مردم آمریکا اختصاص یابد.

فیروزآبادی همچنین گفت: اما امروز می بینیم بودجه 635 میلیارد دلاری آمریکا مجدداً پیشنهاد و تصویب می شود. آن چه مسلم است این بودجه بیش از 50 درصد هزینه های اضافی و بادکنکی را در خود دارد این مساله از ابعاد مختلف قابل کارشناسی است و مسئولین ذیربط می توانند صحت آن را تایید کنند.

وی گفت: اوباما که هنوز هم تصور می رود به لحاظ وجدانی و اخلاقی در سردرگمی بسر می برد بهتر است به فکر مردم آمریکا باشد. او بایستی تأمل کند که در آتشی که صهیونیست ها و نظام سرمایه داری برایش افروخته اند نابود نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس