بازدید 2075
خيبري‌نژاد:

او تبعيض در فدراسيون را از بين می‌برد

قهرماني جهان و المپيك شيرجه از آن تيم چين است و مطمئنا 2 سكوي نخست از آن ورزشكاران چين خواهد بود. با اين حال اين وعده را مي‌دهيم كه تيم ايران بين 6 تيم نخست آسيا قرار بگيرد. هر چند كه احتمال كسب مدال در رشته دو نفره هماهنگ نيز دور از دسترس نيست.
کد خبر: ۷۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۱ 22 December 2009
سرمربي جديد تيم ملي شيرجه گفت: با قول سرپرست فدراسيون شنا، تبعيض بين رشته ها از بين خواهد رفت.

غلامرضا خيبري‌نژاد در گفت‌وگو با فارس عنوان كرد: در مسابقات شيرجه آسيا و اقيانوسيه در سال 2000 توانستم نخستين مدال طلاي رده سني بزرگسالان در اين ورزش را به دست آورم، اين در حالي بود كه با اختلاف 5 امتياز از المپيك آتن باز ماندم.

وي افزود: از 4 سال پيش به دليل مشكلات شخصي از ورزش مورد علاقه خود دور شدم؛ اما از ابتداي سال جاري به عنوان مربي همكاري خود را با فدراسيون آغاز كردم.

سرمربي تيم ملي شيرجه عنوان كرد: پس از قبول اين سمت بر اساس تجزيه و تحليل وضعيت ملي‌پوشان و سطح تكنيك آنها به استناد حمايت فدراسيون و كميته ملي ‌المپيك اين قول را داده‌ام كه بتوانيم سهميه المپيك لندن را به دست آوريم.

وي در خصوص بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو تصريح كرد: قهرماني جهان و المپيك شيرجه از آن تيم چين است و مطمئنا 2 سكوي نخست از آن ورزشكاران چين خواهد بود. با اين حال اين وعده را مي‌دهيم كه تيم ايران بين 6 تيم نخست آسيا قرار بگيرد. هر چند كه احتمال كسب مدال در رشته دو نفره هماهنگ نيز دور از دسترس نيست.

سرمربي تيم ملي گفت: بزرگترين مشكل اين ورزش تبعيضي است كه هميشه از سوي مديران فدراسيون بين شنا و واترپلو وجود داشته است.

وي عنوان كرد: آيت‌الهي سرپرست جديد فدراسيون از ورزشكاران و ملي پوشان سابق فدراسيون و مديري ورزشي است كه با مشكلات ورزشكاران آشنا است به همين منظور اين قول را به ما داده تا ديگر در فدراسيون تبعيضي بين رشته ها نباشد.

خيبري نژاد تصريح كرد: در صورت تداوم حضور آيت الهي مطمئنا تا 4 سال آينده شاهد ايجاد تحولات بزرگ و مثبت در اين فدراسيون خواهيم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس