بازدید 1937

مهابادی: تورنمنت قطر مفت نمي‌ارزد!

از زمان تكرار مسابقه بي‌اطلاع هستم لذا نمي‌توان درباره‌اش نظر داد، البته اميدوارم سازمان ليگ تاريخي را معين كند كه در فشردگي مسابقات نباشيم و تيم‌ها آسيب نبينند. همچنين بايد بگويم داور كاملا بي‌جهت مرا از روي نيمكت اخراج كرد، گل دوم تيم مقاومت به هيچ وجه مردود نبود و تنها به داور گفتم خطاي چه كسي را گرفتي؟ اعتراضي هم نداشتم اما او بدون دادن هيچ توضيحي من را اخراج كرد.
کد خبر: ۷۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۳ 22 December 2009
سرمربي تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز گفت: ديدار سختي برابر فولاد خوزستان حتي در شيراز داريم.

داوود مهابادي در گفت‌وگو با ايسنا، پيرامون شرايط تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز در آستانه بازي اين هفته برابر تيم فولاد خوزستان، اظهار كرد: متاسفانه با لغو پرواز اصفهان - شيراز به دليل شرايط آب‌وهوايي مجبور شديم با اتوبوس به شيراز بازگرديم، البته راه هم به دليل بارش برف ناهموار بود كه در نهايت شنبه‌ شب رسيديم. بازيكنان پس از اين سفر تاحدودي خسته شدند و ما تمرينات ريكاوري را يكشنبه برگزار كرديم. خوشبختانه هيچ كدام از بازيكنان ما از بازي در زمين برفي مقابل سپاهان آسيب نديدند. فرصت تا پيش از بازي اين هفته كم است كه اميدوارم بتوانيم بچه‌ها را به طور كامل آماده كنيم.

وي در ارزيابي‌اش از تيم فولاد گفت: اين تيم سرمربي بسيار خوبي دارد كه فولاد را متحول كرد. بازيكنان آنها هم كيفيت بالايي دارند و در مجموع ديدار سختي حتي در شيراز برابرشان داريم.

وي درباره زمان بازي تكراري مقابل سپاهان و اتفاقاتي كه در آن مسابقه برايش افتاد، تصريح كرد: از زمان تكرار مسابقه بي‌اطلاع هستم لذا نمي‌توان درباره‌اش نظر داد، البته اميدوارم سازمان ليگ تاريخي را معين كند كه در فشردگي مسابقات نباشيم و تيم‌ها آسيب نبينند. همچنين بايد بگويم داور كاملا بي‌جهت مرا از روي نيمكت اخراج كرد، گل دوم تيم مقاومت به هيچ وجه مردود نبود و تنها به داور گفتم خطاي چه كسي را گرفتي؟ اعتراضي هم نداشتم اما او بدون دادن هيچ توضيحي من را اخراج كرد.

مهابادي همچنين در ارزيابي‌اش از حضور تيم ملي در تورنمنت قطر، گفت: معتقدم اگر افشين قطبي سرمربي تيم ملي از بازيكنان جوان و جديد در تركيب تيم استفاده كند، شركت در اين مسابقات مي‌تواند براي ما سازنده باشد در غير اين صورت حضور در تورنمنت قطر براي ما مفت هم نمي‌ارزد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار