بازدید 2178

نکونام به مسي رای داد و ماردونا به جای مسی به دروگبا رای داد!

مارادونا در نظرسنجي فيفا به ديديه دروگبا، وين روني و زلاتان ابراهيموويچ راي داده است تا اثبات کند بين او و مسي مسايلي وجود دارد که تا اين لحظه البته رسانه اي نشده است.
کد خبر: ۷۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰ 22 December 2009
همزمان با انتخاب ليونل مسي به عنوان مرد سال فيفا، سايت فيفا ريز نظرسنجي‌ها را منتشر کرد.

به گزارش ايسنا، انتخاب بهترين هاي فيفا با نظرسنجي از سرمربيان و کاپيتان هاي تيم هاي ملي انجام مي شود و در اين ميان سايت فيفا، بازوي رسانه اي فيفا وظيفه انجام اين نظرسنجي را بر عهده داشت.

بر اساس ليستي که سايت فيفا اعلام کرده است افشين قطبي سرمربي تيم ملي ايران به کاکا بازيکن تيم ملي برزيل به عنوان بهترين بازيکن جهان در سال 2009 راي داده، ژاوي و مسي از ديد او بازيکنان دوم و سوم بوده اند.

در اين ميان جواد نکونام کاپيتان تيم ملي ايران به مسي بازيکن تيم ملي آرژانتين به عنوان بهترين بازيکن جهان راي داده وانتخاب هاي دوم و سوم او کاکا و کريستيانو رونالدو بوده اند.

البته مرور ريز نظرات راي دهندگان فيفا گالا 2009 نکات جالبي در خود دارد، از جمله اين که نام ليونل مسي در بين نفرات انتخابي ديه گو مارادونا سرمربي و خاويرماسکرانو کاپيتان تيم ملي آرژآنتين نيست!

مارادونا در نظرسنجي فيفا به ديديه دروگبا، وين روني و زلاتان ابراهيموويچ راي داده است تا اثبات کند بين او و مسي مسايلي وجود دارد که تا اين لحظه البته رسانه اي نشده است.

جالب اينکه کارلوس کرش سرمربي و سيمائو سابروسا کاپيتان پرتغال نيز به کريستيانو رونالدو راي نداده اند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
مشخص هست کسی که خبر رو زده اصلا با قوانین فیفا اشنا نیست که اینقدر علامت تعجب زده.
دوست عزیز مربی و کاپیتان کشوری که بازیکن ماله اونجا باشه نمیتونن بهش رای بدن.برای همین هست که مارادونا و کرش و دلبوسکه نمیتونستن به هموطن های خودشون رای بدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر