بازدید 7542
بازتاب

واکنش بردیف به مصدومیت سردارآزمون:امیدوارم به جام جهانی برسد

کد خبر: ۷۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 11 March 2018

سرمربی تیم روبین‌کازان که او را مسبب افت آزمون و عدم انتقالش به تیمهای بزرگ اروپا می دانند،ابراز امیدواری کرد که ستاره ایرانی اش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، قربان بردیف در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم تحت‌هدایتش مقابل توسنو در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر روسیه در خصوص غیبت سردار آزمون در ترکیب ۱۸ نفره تیمش گفت: سردار در جریان تمرینات تیم دچار مصدومیت شد، اما او با تیم به اینجا (سارانسک) آمد.این بازی به دلیل دمای پایین هوای غیرمعمول در شهر توسنو (واقع در سن‌پترزبورگ)، در شهر سارانسک، یکی از شهرهای میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار شد.

سرمربی روبین‌کازان در پاسخ به این پرسش که «آیا آزمون کنجکاو بود که سارانسک که یکی از شهرهای میزبان جام جهانی است را ببیند؟» اظهار داشت: سردار تنها در سارانسک بازی نخواهد کرد و با تیم ملی ایران در شهر کازان هم بازی می‌کند. امیدوارم آزمون هنگام برگزاری جام جهانی در فرم و شکل خوب و آماده باشد.تیم ملی ایران در بازی اول در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ در سن‌پترزبورگ به مصاف مراکش می‌رود. آنها سپس در شهر کازان با اسپانیا مصاف می‌کنند و در بازی پایانی خود نیز در شهر سارانسک با پرتغال روبه‌رو خواهد داشت.

از سویی کریستیان نوبوا، بازیکن روبین کازان پس از این بازی درباره این موضوع گفت: ژمالتدینوف که جانشین آزمون در این بازی بود خوب عمل کرد. ما منتظریم تا آزمون خیلی زود خوب شود به ترکیب تیم برگردد.

واکنش بردیف به مصدومیت سردارآزمون:امیدوارم به جام جهانی برسد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل