بازدید 13218
۲
انتقاد تند کیهان از ناپختگی فدراسیون فوتبال؛

ايران - كره شمالي؛ روز عاشورا در قطر با صدای نیمبون!

متأسفانه مسئولان فدراسيون فوتبال طي چند سال اخير بدون توجه به مسائل جانبي كه هراز گاهي هم مشكلات حاشيه اي زيادي را براي فوتبال كشور به وجود آورده حاضر به حضور در چنين تورنمنت هايي مي شوند كه اين مهم نشان مي دهد مديران حاضر در اين فدراسيون و بخش بين الملل فوتبال كشورمان هنوز از پختگي لازم برخوردار نيستند.
کد خبر: ۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۱ 21 December 2009
روزنامه کیهان بالاخره متوجه مواضع جالب حاکم بر فوتبال ایران شد و در تحلیلی کوتاه ضمن اشاره به آثار برگزاری تورنمنت قطر و شرکت ایران در آن بر لیگ برتر فوتبال، نقد جدی را متوجه حضور تیم ملی کشورمان در دیداری که همزمان با روز عاشورای حسینی برگزار می‏شود، کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ برخلاف روال معمول که کیهان در قبال اتفاقات فوتبال عمدتاً به انتشار اخبار معمول برخی خبرگزاری‏ها می‏پردازد، این روزنامه تاثیرگذار امروز در سکوت رسانه‏ها پیرامون تعیین زمان دیدار ایران و کره شمالی که همزمان با روز عاشور برگزار می‏شود در مطلبی نقادانه، اینچنین اتفاقی را غیرقابل قبول خواند.

در این مطلب ابتداً به تعطیلی لیگ برتر فوتبال و آثار منفی که بر روی فوتبال حرفه‏ای ایران می‏گذارد، اشاره شده و در ادامه در خصوص برنامه تورنمنت قطر آمده است: "برنامه ديدارهاي تيم ملي فوتبال ايران در تورنمنت قطر اعلام شد كه بر اين اساس شاگردان افشين قطبي نخستين ديدار خود در اين تورنمنت را برابر كره شمالي برگزار خواهند كرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوي كميته برگزاري اين رقابت ها تيم ملي فوتبال ايران ساعت 30:16 به وقت تهران روز يكشنبه 6 دي ماه در ديدار افتتاحيه تورنمنت چهارجانبه قطر برابر تيم ملي كره شمالي قرار مي گيرد در روز چهارشنبه 9 دي ماه ملي پوشان فوتبال ايران در بازي دوم روز دوم رقابت ها ساعت 30:18 به وقت تهران در مقابل تيم ملي مالي قرار خواهد گرفت.

شاگردان افشين قطبي در 12 دي ماه ساعت 30:18 به وقت تهران مقابل ميزبان اين تورنمنت، قطر قرار خواهند گرفت.با نگاهي به برنامه ديدارهاي تيم ملي كشورمان در تورنمنت قطر متوجه مي شويم كه اين تيم در نخستين ديدار خود مي بايست روز عاشورا به مصاف تيم ملي كره شمالي برود. حال اين پرسش از مسئولان فدراسيون فوتبال مطرح مي شود آيا قبل از حضور در چنين تورنمنتي نبايد به اين مسئله مهم توجه شود؟

متأسفانه مسئولان فدراسيون فوتبال طي چند سال اخير بدون توجه به مسائل جانبي كه هراز گاهي هم مشكلات حاشيه اي زيادي را براي فوتبال كشور به وجود آورده حاضر به حضور در چنين تورنمنت هايي مي شوند كه اين مهم نشان مي دهد مديران حاضر در اين فدراسيون و بخش بين الملل فوتبال كشورمان هنوز از پختگي لازم برخوردار نيستند."

البته باید به دوستان کیهانی یادآوری کرد در این رویداد به تيم نخست 250 هزار دلار، تيم دوم 200 هزار دلار، تيم سوم يکصد هزار دلار و تيم چهارم 50 هزار دلار اهدا خواهد شد و در هر صورت فدراسیون فوتبال نیز مخارجی دارد و شاید به همین خاطر علی رغم انتقادات فنی مربیان لیگ برتر به حضور تیم ملی ایران در این تورنمنت کم اعتبار، ایران شرکت کرد و به کشور میزان اعلام نگردید که ایران به هیچ عنوان نمی‏تواند در چنین روزی در این رویداد دوستانه شرکت کند تا یا قطری‏ها بالاجبار برنامه مسابقات را تغییر دهند یا برای حفظ شعائر دینی، قید شرکت در این رویداد زده شود.

به هر حال در صورتی که رسانه ملی این دیدار را در روز عاشورا پخش نکند و ناپختگی اهالی فدراسیون فوتبال در برنامه‏ریزی که کیهان به آن اشاره کرده، به سایر بخش‏ها نیز سرایت نکند، مشخص نخواهد شد در قطر میزبان با صدای طبل و نیمبون چه شادی در روز عاشورا و در گرماگرم با به توپ شدن بازیکنان ایران به پا خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
baba sakht nagirin ki bekie.
هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد . آقای کفاشیان با این عملکرد خودش و زیردستانش چگونه ادعای ماندن در فدراسیون تا 60 سالگی را دارد ؟؟؟!!!
روزنامه تاثیرگذار کیهان ! آفزین تابناک پاچه خوار
20
20
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان