بازدید 3160

افزایش تصادفات و جانباختگان در برخی ماه‌های سال

کد خبر: ۷۸۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 10 March 2018
رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش خفیف تصادفات و جان باختگان در ماه های ابان، اذر و دی ماه خبر داد و گفت: بیش از 40 نفر در این ماه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر جان باخته اند.

به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری روز شنبه درسیزدهمین همایش دو روزه سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی در ستاد ناجا افزود: تلاش داریم با تمهیدات ترافیکی شاهد کاهش تلفات در این حوزه باشیم.

وی ادانه داد: در کل 21 میلیون خودرو تا کنون شماره گذاری شده اما در 11 ماه امسال حدکد یک میلیون و 400 هزلر خودرو شماره گذاری شده است.

مهری ادامه داد: در کل تا کنون 11 میلیون و 500 هزار موتورسیکلت شماره گذاری شده و در 11 ماه امسال 80 هزار موتور انژکتوری شماره گذاری شده است.

رئیس پلیس راهور گفت: تا کنون 40 میلیون گوای نامه راهنمایی و رانندگی صادر شده اما در 11 ماه امسال 2 میلیون گواهی جدید صادر شده است.

مهری افزود: در حوزه تصادفات بیش از 73 درصد کسانی که جان خودرا از دست داده اند در برون شهری و جاده ها بوده و مابقی در درون شهرها جان باخته اند.

وی افزود: در استانه نوروز 97 بیش از 5 هزلر نیروی کمکی از سایر بخش های پلیس به کمک راهدر امده و بیش از یک هزار و 200 دستگاه از پلیس و سایر. بخش های انتظامی پلیس راهور را در طرح نوروزی همراهی می کنند.

مهری ادامه داد: استان های خوزستان، قم و البرز در کاهش تلفات موفق بوده اند اما دو استان هرمزگان و زنجان چهارسال متوالی در این زمینه موفق بوده اند.

براساس این گزارش سامانه موبایلی برخط ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در نخستین روز سیزدهمین همایش دو روزه سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی افتتاح شد و از روسای پلیس راهور استان های برتر تجلیل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر