بازدید 5309
۲

بزرگترین افتخارتاریخ فوتبال مازندران/نه نساجی،نه شموشک؛ خونه به خونه!

کد خبر: ۷۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 10 March 2018

شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شدند با برتری در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برای اولین بار یک تیم مازندرانی را راهی فینال جام حذفی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، خونه به خونه بابل که ازجمله تیم های مهم لیگ یک و مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می شود با عملکرد خود در این بازی ها موفق شد به امتیازات خوبی دست پیدا کند و یکی از تیم های حاضر در کورس محسوب شود . اما آنها در جام حذفی نیز بسیار پرفروغ ظاهر شدند و با برتری برابر رقبای خود موفق شدند به بازی نیمه نهایی برسند. این بازی مهم برابر استقلال خوزستان نیز امروز در اهواز برگزار شد و باز هم شاگردان اسکوچیچ موفق شدند برابر رقیب لیگ برتری خود به پیروزی برسند و در نهایت خود را در بازی نهایی جام حذفی ببینند.

 این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتبال مازندران به وقوع پیوست و در حالی که تیم هایی همچون نساجی و آستان قدس، شموشک و ایرسوتر و نوژن از این استان شهرت کشوری کسب کرده بودند و پیش از این تنها نساجی و یک بار هم نوژن، موفق به رسیدن به مراحل بالایی جام حذفی شده بودند، فوتبال مازندران با انبوهی از ستاره های خوشنام، هیچگاه رنگ فینال را به چشم ندیده بود تا اینکه این بار این اتفاق افتاد و خونه به خونه بابل موفق شد برای اولین بار مازنی ها را به بازی نهایی برسانند و آنها را به یک قدمی قهرمانی جام حذفی و حضور در آسیا برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اینهمه سرو صدا چه معنی داره.؟ طوری صحبت میکنی که انگار از رکورد من یو یا بارسا جلو افتادی. آن ها هم تیم های هم استانی تو بودند که پیشکسوت محسوب میشن و سالها قبل از تو به افتخاراتی دست پیدا کردند. بقول سعدی:
بزرگش نخوانند اهل خرد - که نام بزرگان به زشتی برد.
از چی ناراحتی؟ از موفقیت طبرستان و مازندران؟ حق داری ناراحت باشی! نام هیچ بزرگی هم به زشتی برده نشده. منتظر موفقیت‌های آینده طبری‌ها(مازندرانی‌ها) باش. تا بعد ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی