بازدید 6251

پشت پرده حضور افشین پیروانی در کمیته‌ اخلاق

کد خبر: ۷۸۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 07 March 2018
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر تخلفات مالی دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی به کمیته‌ اخلاق احضار شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، طی چند روز اخیر افشین پیروانی به کمیته‌ اخلاق رفت تا پاسخگوی سوالاتی در این کمیته‌ باشد. پس از حضور او در کمیته‌ اخلاق مباحث مختلفی مطرح شد که چرا مدیر تیم فوتبال پرسپولیس باید به کمیته‌ اخلاق احضار شود.

حال مشخص شده دلیل حضور پیروانی در این کمیته‌ به دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی فوتبال بر می‌گردد.

افشین پیروانی در دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی فوتبال در ارتباط با یک شرکت طرف قرارداد با فدراسیون دچار تخلفات مالی شده و به همین خاطر کمیته‌ اخلاق او را احضار کرده تا سوالاتی از پیروانی بپرسد.

مدیر سابق تیم‌ ‌ملی اخیرا مصاحبه‌هایی را انجام داد و این فدراسیون را تهدید کرد که افشاگری خواهد کرد. به نظر می‌رسد او با این اظهارات قصد داشته به فدراسیون برای انجام معامله و به کمیته اخلاق برای عدم پیگیری موضوع فشار وارد کند.

افشین پیروانی البته طی اظهارنظری درباره چرایی حضورش در کمیته‌ اخلاق گفته بود بنا به توصیه یکی از بزرگان فوتبال فعلا مصاحبه نمی‌کند. اکنون مشخص شده این بزرگ فوتبال،‌ یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون است.

افشین پیروانی: به عنوان مطلع به کمیته اخلاق رفته‌ام

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن رد اتهام تخلف مالی تأکید کرد که به عنوان مطلع در یک پرونده مالی به کمیته اخلاق رفته است.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اتهام تخلف مالی و احضارش به کمیته اخلاق اظهارکرد: موضوع مطرح شده در کمیته اخلاق مربوط به زمانی است که در تیم ملی بوده‌ام. این یک بحث مالی است که طی آن اتفاقاتی رخ داده و من نیز به عنوان مطلع به کمیته اخلاق رفته بودم.

وی گفت: نه یک بار بلکه دو، سه بار و براساس یک پروسه تعاملی با کمیته اخلاق و به عنوان مطلع به این کمیته رفته‌ام. این موضوع مربوط به امروز نیست و پیگیری‌ها و بررسی‌ها پیرامون آن ادامه دارد.

پیروانی ضمن رد اتهام تخلف مالی تأکید کرد: با توجه به اینکه موضوع به این شکل رسانه‌ای شده بهتر است که اطلاع‌رسانی کامل‌تری در مورد این موضوع انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر